Relaks malowanką i plakaty do druku

Zawsze chciałam własnoręcznie wykonać coś pięknego. Niestety, brak talentów oraz dwie lewe ręce sprawiły, że nic nigdy mi nie wychodziło. Jako, takiej aranżacji wnętrz nauczyłam się poprzez zapatrzenie, przy czym na razie nie miałam dużego pola do popisu. Jeśli chodzi o stylizacje jest lepiej, bo już testowałam w praktyce i lata praktyki zrobiły swoje. W związku z tym, że sama nic nie potrafię zrobić to skorzystałam z gotowych. Obecnie jest moda na plakaty więc takowe ściągnęłam i podrukowałam. Jest ich sporo w necie. Ponadto w TV usłyszałam o malowankach dla dorosłych. Psychologowie zalecają celem relaksu. Można je zakupić ale kilka próbek też znalazłam w necie. Będę więc wieszała plakaty i się relaksowała J.












Komentarze

  1. Ciekawe pomysły na kolorowanki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli faktycznie ktoś lubi takie rzeczy samemu malować to jak najbardziej jest to ciekawa sprawa. Ja miałem okazję zapoznać się z http://www.wlasnybiznes.eu/jak-wykorzystac-przesylki-marketingowe-w-promocji-marki jak możemy wykorzystać przesyłki marketingowe do celu promowania własnej firmy lub marki. Bardzo fajne pomysły.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty