Odchudzanie, transfer nitro i nie tylko



Dzisiaj w programie „Bosacka cudnie chudnie” była mowa o odchudzaniu. Mało to odkrywcze J. Wypowiadała się bodaj dietetyk i powiedziała, że 60% to dieta, 30% - aktywność fizyczna a zaledwie 10% różnego rodzaju środki odchudzające. Czyli te wszystkie tabletki, herbatki i inne cuda można o kant stołu potłuc. A ja nadal nic. Jaka gruba byłam, taka jestem.

10k
Teraz z innej beczki. Nie odkryłam Ameryki ale tak się poczułam. Wczoraj dowiedziałam się w jaki sposób robi się takie nadruki na mebla i nie tylko. Byłam przekonana, że to skomplikowane i tak na prawdę to nawet nie starałam sobie wyobrazić jak to zrobić. Okazuje się, że sama mogę osiągnąć taki efekt za pomocą gumki do ścierania ołówków, kleju Vikol, acetonu czy Nitro. Na pewno spróbuję bo bardzo mi się to podoba.
Poniżej kilka przykładowych filmików z internetu.


Zdjęcie: http://slp.unikatowa.pl/diy/komoda-transfer-nitro/

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty