Plany remontowe, kiedy będzie salon

Bardzo lubię program „Dorota was urządzi” ale ostatnio, gdy zaczęła ją sponsorować IKEA, już nie jest tak fajnie. Lubię te rozwiązania, wykonane własnoręcznie zaskakujące przedmioty i meble a w tej serii jest ich mało i nie są zbyt porywające. Mój dom wymaga jeszcze wielu remontów ale w związku z tym, że nie mam góry pieniędzy i nie napadnę na bank, wszystko jest robione sukcesywnie i bardzo, bardzo powoli. Obecnie w najbliższych planach jest salon. Nie tak dawno wydałam trochę pieniędzy na allegro, kupując dodatki. Uwielbiam kolor fioletowy, szczególnie taki ciepły i takie elementy tam będą. Mam pomarańczowy narożnik i wymyśliłam sobie taki stolik/szafkę z IKEA ale najpierw muszę to obejrzeć w realu, czy ten pomarańczowy element jest prawdziwie pomarańczowy. Liczę, że za max. 2 tygodnie ujrzę mój salon w pełnej krasie. Trochę jest tam pracy, bo zacząć trzeba od instalacji elektrycznej. Dobrze, że mam tak zdolnego męża i sam wykona tą pracę. Zawsze to jakieś oszczędności. Istnieje jeszcze plan na duży korytarz, gdyż mam zakupiony piękny żyrandol i lustro J. Ale tam też sporo pracy z podwieszeniem sufitu, dekorami itp. Ma to być tak trochę w stylu pałacowym, choć do pałaców to nam daleko. 
IKEA PS 2014 Stolik z miejscem do przechowywania IKEA

Komentarze

  1. Wszystko powoli, nie ma co się śpieszyć. Lepiej postawić naprawdę na jakość a nie ma szybkość wykonania. Jak szukasz wygodnego siedziska do salonu to fotel bujany na tej stronie dopiero co moja żona zamawiała. Z córką się o niego kłócą cały czas. Nie powiem sam też wieczorem lubię posiedzieć, poczytać w nim książkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty