Schudnąć z pnś

U mnie bardzo wieje. Od soboty wieczór na balkonie wisi pranie, bo nie ma szans na wyschnięcie a że kapie z niego, nie mam gdzie go powiesić w pomieszczeniu. Dzisiaj jeden z synów tak patrzył na męża jak je kanapkę więc dla jaj podano mu pod usta ową kanapkę i synek otworzył usta. Zjadłoby dziecko J. W pytaniu na śniadanie pokazano parę, która z tym programem odchudzała się. MATKO!!! Ja też tak chcę!!! Facet schudł 60kg. Koleżanka mi pisała, że jej brat był u dietetyka, dostał dietę i w miesiąc schudł 5 kg. Ma jeść dużo ryb, makaron pełnoziarnisty, jałowe zupy i 5 razy dziennie. Jestem osobą zorganizowaną, zaplanowaną i jak coś powiem to tak jest, zdecydowana i stanowcza ale w kwestii jedzenia nie potrafię. Tzn. nie jadam tego co zakazane, ale regularność, stałe godziny, nie potrafię. Jakichś restrykcyjnych diet też nie. Jedynie w ciąży stosowałam tą restrykcyjną dietę cukrzycową ale to wynikało z obawy o dzieci.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty