Maseczka rozjaśniająca cerę

Jestem i zawsze byłam bladziochem. Opalałam się bardzo trudno, a jak już, to na czerwono. Już kilka lat temu postanowiłam, że kończę ze słońcem i nie będę się opalała, a wręcz przeciwnie, zacznę chronić się przed słońcem. Chcę być blada i już. Przypadkiem znalazłam przepis na maseczkę rozjaśniającą. Otóż potrzeba:
·        Pełnotłusty jogurt,
·        Olej lniany,
·        Drożdże.

Bierzemy 4 łyżki jogurtu, które mieszamy z łyżką oleju lnianego oraz dwoma łyżeczkami drożdży. Po połączeniu składników nakładamy powstałą papkę na twarz i pozostawiamy na 10 – 15 minut, po czym zmywamy ciepłą wodą.

Zdjęcie: http://zapytaj.onet.pl/Category/027,007/2,27512384,Co_jest_lepsze_blada_cera_czy_opalenizna.html

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty