Cieszmy się z tego co mamy

Ostatnio czytam blogi i wpisy osób plus size. Jak to jest, że u innych dziewczyn podoba mi się ich figura, styl i nie przeszkadza mi to, że mają parę kilogramów więcej a u mnie to wszystko tak bardzo razi. Bardzo często jesteśmy wobec siebie bardzo krytyczni i często wyolbrzymiamy wszystko. Teraz z perspektywy czasu widzę, że to, jak wyglądałam 14 kilogramów temu było ok., ale wówczas wcale tak nie sądziłam. Teraz bardzo chciałabym wrócić do tamtej wagi i byłabym najszczęśliwsza na świecie, że mam taką figurę. Nie doceniamy tego, co mamy. Ale tak jest ze wszystkim. My, Polacy jako wiecznie nieszczęśliwym narodem, zawsze mamy jakieś zastrzeżenia i wiecznie czegoś nam brakuje. Powodów do nieszczęścia znajdziemy niezliczoną ilość, to chyba tak na wszelki wypadek, jakby coś poszło po naszej myśli, żeby czasem nie przestać narzekać. Dopiero jak nam gorzej to tęsknimy za tym, co utraciliśmy i wspominamy dawne, lepsze czasy. Tak i ja wspominam mój dawny rozmiar i tęsknie zaglądam do szafy.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty