Bing. Magazyn 1/2019


Znacie Binga? Jeśli Wy go nie znacie, to na pewno Wasze dzieci uwielbiają tego sympatycznego króliczka. Bing to maluch, który uczy się życia, popełnia błędy, ale i zdobywa nowe doświadczenia. Ma swego opiekuna Flopa, mądrego i opiekuńczego, który zawsze wszystko wyjaśnia. 


W tym miesięcy pojawiło się pierwsze wydane dwumiesięcznika opowiadającego o przygodach Binga. Czasopismo zawiera wiele rozwijających zabaw, kolorowanek, gier. Dziecko nie będzie się z nim nudziło. Moim chłopcom spodobało się bardzo. Ponadto do gazetki został dołączony prezent – postać Binga i Flopa. Moi chłopcy nie posiadali się z radości, kiedy sami mogli odgrywać scenki z życia czarnego króliczka.


Czasopismo „Bing” gwarantuje świetną zabawę i niezawodny sposób na nudę, dziecko uczy się i rozwija wartości takie jak poczucie wspólnoty, umiejętności interpersonalne. Każdy egzemplarz zawiera plakat oraz zabawkę związaną z bajką. 







Dodatkowo chcę zachęcić do książeczki opowiadającej o przygodach Binga i jego przyjaciół, która będzie świetnym uzupełnieniem czasopisma i zapewni dzieciom długie chwile zabawy i przyjemności.





Komentarze

  1. Figurka tego króliczka jest nieco przerażająca. Ale tak, to fajny pomysł z tym magazynem :) dzieciaki lubią takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że dzieci polubią ten magazyn :D

      Usuń
    2. Bo ja wiem, gorsze rysunki już widziałam :-))

      Usuń
  2. A ten pomarańczowy Flop to właściwie co to jest? Moi chłopcy lubiące figurki. I bajeczkę też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Figurki może nie do końca, ale reszta fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka książeczki a przede wszystkim Binga jest dość dziwna - a może to tylko tak wygląda na moim komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten króliczek trochę przerażający..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko jako figurka. W magazynie wygląda uroczo :)

      Usuń
  6. My nie znamy, ale myślę, że jeśli można z nim robić zadania to córka się na pewno z nim polubi

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy tę gazetkę. Binga Tosiek lubi od małego. Mamy też kilka książeczek, które czekają na młodszą pociechę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zrobić przegląd kiosków i poszukać tej gazetki. Moja córka ucieszy się z takich figurek

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego króliczka to ja nie znam ?? Nie wiem dlaczego ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że bardzo fajne dla dzieci :) tylko żeby jeszcze te lalki były lepszej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie mieliśmy przyjemności poznać Binga, ale wydaje się uroczy. Dzieci uwielbiają dodatki w postaci takich figurek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z dziewczynami wyżej figurka jest odrobinę przerażająca, ale myślę że zarówno ona jak i gazetka przypadnie dzieciom do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja córka nie znosi Binga, u nas na topie Pidżamersi

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ale ciesze sie ze go poznalem, na przyszlosc dla mojej coreczki sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna książeczka, nie widziałam jej wcześniej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ... ale wygląda jak coś, co może spodobać się mojego chrzesniakowi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym się chyba przestraszył króliczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Bing zawsze był fajny, a z figurkami jest jeszcze lepszy, namacalny taki, w towarzystwie Flopa, znacznie bezpieczniej i ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam postaci ani książeczki ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna lektura dla maluchów! Ale moje "maleństwa" niestety już z niej wyrosły...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta książeczka wygląda naprawdę ciekawie. Musi się naprawdę podobać dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecę znajomym z małymi dzieciakami ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty