Catzy Laboratories - szampony przeciwłupieżowe - recenzja


Z problemem łupieżu do tej pory się nie borykałam, ale jak to zwykle bywa, nie ominął mnie on. Z nieznanych mi przyczyn dostałam łupieżu. No i pojawił się problem, bo przy moich długich włosach wyglądało to wyjątkowo nieestetycznie, ponadto skóra głowy była nadzwyczaj swędząca. Próbowałam różnych środków, bez efektu, aż trafiłam na naprawdę dobre kosmetyki, marki do tej pory mi nieznanej – Catzy Laboratories.


Szampony Healing to fantastyczna kuracja przeciwłupieżowa. Na pierwszy plan poszedł Ziołowy Szampon Przeciwłupieżowy, gdzie substancją aktywną jest pirytionian cynku 1%, idealny dla włosów przetłuszczających się, czyli takich jak moje. Pirytionian cynku 1% ma działanie przeciw grzybicze i przeciwbakteryjne, dodatkowo wzbogacony jest naturalnymi składnikami, takimi jak ekstrakt z brzozy, rozmarynu, rumianku i pokrzywy, które działają przeciwłojotokowo i przeciwłupieżowo.


Kolejny stosowałam Szampon Przeciwłupieżowy, gdzie substancją aktywną również jest pirytionian cynku 1%, jak wcześniej, działający przeciwgrzybiczo i przeciwbakteryjnie. Ten szampon przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów.


Oba szampony pachną bardzo delikatnie i przyjemnie, łatwo się pienią. Stosuje się je bardzo prosto. Przed użyciem należy szampon wstrząsnąć, niewielką ilość nanieść na wilgotne włosy, wmasować i spienić. Po tych czynnościach szampon powinien być pozostawiony na kilka minut, na włosach, następnie spłukać i powtórzyć czynność. Szampony mogą być stosowane codziennie, do momentu uzyskania efektu kuracji.


Jaka jest moja opinia o tych szamponach? Jestem na tak! ?Dzięki stosowaniu takiej kuracji łupież, który jak się pojawił, tak zniknął, skóra głowy przestała mnie swędzieć. Ponadto, włosy stały się miękkie i przyjemne w dotyku, dobrze się rozczesują i nie przetłuszczają tak szybko. Oba szampony są bardzo wydajne.


Uważam, że to produkt naprawdę godny polecania i jeżeli pojawi się u mnie kiedyś ponownie problem łupieżu, bez wahanie sięgnę po te produkty.
A teraz punktacja :).

Opakowanie:  – 5 punktów, łatwe i wygodne używanie.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów.
Cena: ok. 16 – 19  zł – 5 punktów.
  
Razem: 15 punktów na 15.

Komentarze

  1. Nigdy nawet nie słyszałem o tej marce, ale nawiązanie do kota powinno zainteresować moją dziewczynę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A Na swoje szczęście nie mam łupieżu. Nie znam tej marki, jednak jestem pewna, że osobom borykającym się z łupieżem, na pewno pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam łupieżu :) Ale wiem, komu może się przydać.

      Usuń
  3. Miałam okazję poznać te szampony i byłam zadowolona z ich działania

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych szamponach. Mam nadzieję, że nie będę musiała po nie sięgać z powodu łupieżu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też nigdy wcześniej o nich nie słyszeliśmy

      Usuń
    2. Również wcześniej o nich nie słyszałam :)

      Usuń
  5. Nie znam tej marki, ale na szczęście nie borykam sie z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty. Podpowiem mężowi, on ma zawsze problem z szamponami przeciwłupieżowymi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio myślałam, że też mnie to dotyczy. Na szczęście okazało się, że to tylko przesuszona skóra głowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z łupieżem akurat nie mam problemów - ale chętnie zapoznam się z innymi produktami, może znajdę też coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opinia zachęca do spróbowania, choć nie borykam się z łupieżem. Kocie pudełko mnie kupuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, ale skoro produkty spełniają swoją rolę to również jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie, gdyz często dopada mnie ta p[rzypadłość, a nie chciałabym stosować tych łatwodostepnych na rynku specyfików, zachemizowanych na maxa. Ziołowe to jest to!\

    OdpowiedzUsuń
  12. Z łupieżem nie mam problemy, ale z wypadającymi włosami już tak! ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprawdzamy je także 😁 mam nadzieję, że będziemy zadowoleni

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam tego "kotka" jak byłam młodsza, niestety teraz jak dopada mnie problem łupieżu już sobie nie radzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może skóra już się przyzwyczaiła? Podobno tak się robi przy dłuższym stosowaniu...

      Usuń
  15. Warto wiedzieć, że takie coś jest. Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mojej siostry były by odpowiednie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena bardzo zachęcająca. Ja stosowałam szampon Pirolam. Droższy, ale również skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście nie mam problemu z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z łupieżem nie walczę i nigdy nie miałam z tym problemów jednak skorzystam z tego wpisu, bo znam osobę której ten szampon sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  20. Łupieżu jako takiego nie mam, za to mam bardzo suchą skórę głowy, więc ja taruje się oliwieniem jej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam firmy lecz chętnie je przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Na szczęście nie mam problemu z łupieżem

    OdpowiedzUsuń
  23. A czasami jak się taki łupież przyczepi to koniec. ..

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przetestować, bo próbowałam już wielu rozwiązań, jednak żadne nie przyniosło efektu.

    OdpowiedzUsuń
  25. o tychże kosmetykach nie słyszałam.
    znany za to jest mi NIZORAL :)
    serdeczności.
    ps. nie ważne co, ważne aby pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  26. znam, to jest bardzo dobry szampon, moja mama się wyleczyła z łupieżu i używa go od lat

    OdpowiedzUsuń
  27. Szampon jest bardzo dobry na każde zmiany skórne głowy. Co prawda po myciu włosy są suche, ale to szampon leczniczy nie odżywczy, więc zdecydowanie spełnia swoje zadanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty