Mr. Men i Mała Miss, autorstwa Rogera Hargreavesa - książki, które uczą!


Do naszego domu trafiły nowe tytuły z serii Mr. Men i Mała Miss, autorstwa Rogera Hargreavesa. To nasze pierwsze egzemplarze i bardzo na nie czekaliśmy! Dziś pokażę Wam aż 10 tytułów tych mini książeczek dla najmłodszych.


Z serii Mr. Men mamy:
- " Pan Kichaczek"
- "Pan Wściubiaczek"
- "Pan Hałasek"
- "Pan Drobiażdżek"
- "Pan Siniaczek"

Z serii Mała Miss:
- "Mała Czarodziejka"
- "Mała Ślicznotka"
- "Mała Spóźnialska"
- "Mała Kłopotka"
- "Mała Przylepa" 


Zimnica to bardzo zimne miasteczko, gdzie wszyscy są zimni i mają zimne, zaczerwienione od mrozu nosy. Nasz bohater, Pan Kichaczek, nie jest tu wyjątkiem. Bez przerwy kicha, czego ma wreszcie serdecznie dość, postanawia więc poszukać cieplejszego miejsca. Pakuje się i wyrusza podróż. Czy uda mu się odnaleźć takie znajdzie?


Pan Wściubiaczek to osobnik, który lubi wtykać nos w nieswoje sprawy. Może dlatego właśnie ma taki dłuuugi nochal. Jego wścibskość przerosła wszelkie normy: podglądał, podsłuchiwał, nie miał nawet oporów aby otwierać cudzą korespondencję. Mieszkańcy Maciupkowa, postanowili dać mu nauczkę. Oj, Pan Wciubaczek dostanie za swoje…


Pan Hałasek, jak mówi jego imię, jest bardzo głośną osóbką, słychać go wszędzie. To bardzo roszczeniowy osobnik. Pan Boczek i Pani Okruszkowa wpadają na pomysł, jak poskromić hałaśliwego Hałaska. Czy ich plan się powiedzie?


To czerwony, malutki i bardzo sympatyczny bohater, który mieszka w maciupkim domku pod stokrotką. Pan Drobiażdżek chce znaleźć pracę, ale ze względu na jego drobne rozmiary, to nie jest takie proste. Czy mu się to uda?


Pan Siniaczek to pechowa osóbka, często na coś wpadał, o coś się potykał lub coś psuje, nabijając sobie przy tym siniaki. Żadne miejsce nie jest dla niego bezpieczne. Czy jednak uda mu się znaleźć bezpieczne zajęcie?


Mała Czarodziejka mieszkała w Chatce Abrakadabry. Potrafiła czarować i sprawić, że przedmioty wykonywały czynności za nią. Pewnego dnia, odwiedza ją Pan Radosny, jest on jednak smutny, gdyż Pan Łaskotkiewicz, wciąż kogoś łaskocze, inni też mają tego dosyć. Mała Czarodziejka ma jednak sposób na Pana Łaskotkiewicza!


Mała Ślicznotka jest osóbką znającą swoją wartość, przy czym jednak jest troszkę zarozumiała i zbyt pewna siebie. Można rzec, że jest wręcz arogancka i lubi zadzierać nosa. Czy to co lubi robić poprawi jej humor?


Mała Spóźnialska zawsze i wszędzie się spóźniała, nigdy nie jest na czas. Spóźnialska szuka pracy, ale zawsze przybywa spóźniona i wszyscy jej dziękują za współpracę. Czy uda jej się w końcu znaleźć pracę?


Mała Kłopotka, to mała kłamczucha, która potrafi nieźle  namieszać. Umie skłócić z sobą poszczególne osoby. Jeden z bohaterów przez to obrywa niesłusznie, dlatego też prosi o pomoc Doktora JużCiLepiej. Co wymyśli Pan Doktor i czy Mała Kłopotka dostanie nauczkę?


Mała Przylepa uwielbia się przytulać, pocieszać, wystarczy, że kogoś obejmie, a już tej osobie poprawia się humor. Jednak nie wszyscy lubią przytulaski…


Każda z postacie jest inne, są miłe, przyjazne i koleżeńskie, ale i takie, które potrafią nadepnąć na odcisk, na szczęście w końcu rozumieją swoje błędy i zmieniają negatywne zachowania.



Książeczki  te bawią i uczą, to historie z morałem, przekazujące całą masę emocji. Dzieci łatwo  mogą utożsamiać się z bohaterami, biorąc z nich przykład.



Książeczki mają niewielki, bardzo poręczny dla małych rączek format. Treść z humorem, bardzo przejrzysta i interesująca.

Każda z części może zostać spersonalizowana, gdyż jest miejsce na wpisanie do kogo należy.

Serdecznie polecamy!



Komentarze

  1. Chętnie kupię mojemu maluszkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kto jest autorem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa widzę. Przypominają mi "Poczytaj mi mamo. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka książeczek z tej serii 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te książeczki. Bardzo ciekawa seria. I jeszcze takie fajne dla oka obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna seria, myślę komu mogłabym sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te tytuły, podobnie jak grafika.

    kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapoluje na ktorąś i sprawdzę czy zostanie ciepło przyjęta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super format bardzo przejrzysta grafika, historie z morałem do nas przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już gdzieś je widziałam,ja nam dużego syna ale ktoś polecał, że fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dziś widziałam je w supermarkecie i zastanawiałam się czy ktoś je gdzieś już opisał:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne wiekowo dla Młodego. Fajna szata graficzna, wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i uwielbiam :) kupuje małej po 5 zł w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te książki wyglądają baorawde uroczo ;)

    Dominika D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiele słyszałam na temat tych książeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio kupiłam w drogerii Mała Przylepe. Bardzo fajna jest ta seria. Chyba skusimy się na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proste, a zarazem wywołujące pozytywne wrażenie ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam z siostrzenicą ;) Fajnie napisane i zilustrowane

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudne książeczki! Pamiętam, gdy byłam mała to miałam taki zbiór bajek tematycznych, który mama czytała mi do snu. Bajki z morałem, dostosowane do czasami trudnej, dziecięcej rzeczywistości. Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Opinie na temat tej serii są bardzo podzielone - ale akurat nam się ona podoba i należy do naszych ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty