Decor Mint - coś fantastycznego dla Twojego mieszkania

Każdy chce, aby jego mieszkanie wyglądało pięknie, przytulnie, nowocześnie i ze smakiem. Nie jest to prosta sprawa ale, da się to zrobić dzięki dodatkom, odpowiedniej tapecie, fototapecie, plakatowi, czy obrazowi. Te artykuły oraz kalendarze oferuje swoim klientom DECOR MINT


Mają naprawdę fenomenalną ofertę!!! Cudowne wzory, printy, piękne wykonanie, dobre materiały, to właśnie oferuje firma. Wiem, co mówię, gdyż mam w swym posiadaniu plakaty i mini fototapety, są grube, nie ulegną rozdarciu przy byle dotknięciu, super wytrzymałe. Moje dzieci je oglądały i totalnie nic się z nimi nie stało.





Jestem zachwycona szeroką gamą oferty. Chociażby tapety i fototapety, można wybrać flizelinową, winylową, czy samoprzylepną, co uważam za super sprawę! Obrazy jakie oferują to, na płótnie i w ramie, plakaty premium i samoprzylepne.






Możemy przebierać i wybierać w stylu retro, rustykalnym, glamour i wielu innych. Idealne do biura, jadali, łazienki i nie tylko.


Reasumując GENIALNE, to mało powiedziane. Piękne wzory, zestawienia, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie i będzie bardzo zadowolony, gwarantuję. Po prostu zakochałam się w tej marce i jestem pewna, że zagości ona na stałe w moim domu, bo chcę by był wyjątkowy i zachwycał każdego, kto będzie mnie odwiedzał, a i ja chętnie będę oglądała piękne plakaty, obrazy, tapety, czy fototapety. Mając przed oczami takie widoki od razu czuję się lepiej.




Komentarze

  1. Muszę koniecznie zapisać sobie ich nazwę, napewno ich asortyment przyda mi si podczas urządzania nowego domu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzory rzeczywiście są piękne :) u mnie jednak króluje surowy minimalizm :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doceniam bardzo, ale chyba nie dałabym rady potem zbyt długo patrzeć na jeden wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wzory 🙂 podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zywe kolory. Bardzo mi się podoba. ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa opcja. Aczkolwiek u mnie główną dekoracją są zdjęcia, które przywieźliśmy z naszych wojaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam u kilku znajomych spektakularne fototapety na ścianach i efekt był powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te próbki możesz wykorzystać jako tło do zdjeć

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas ściany raczej gładkie i bez tapet - ale mamy w salonie obraz-mandalę - i zastanawiam się nad powiększeniem naszej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wzory i kolory. Można fajnie i szybko zmienić wygląd mieszkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne odczucia. Wzory mnie zafascynowały :)

      Usuń
  11. Nie miałam pojęcia o tym. Świetnie i ciekawe wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tapety! Na pewno coś bym tu wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobaja mi się budynki w pokoju u dzieci na jednej ze ścian, a w salonie liście, zieleń mnie uspokaja, chce tak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha a wlasnie szukam jakis fajnych tapet.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Faktycznie bogata oferta i jakże różnorodna. Każdy może znaleźć w niej coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla kogoś kto urządza mieszkanie to super sprawa i powinien zapoznać się z tą stroną

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, piękne wzory... na jakąś część ściany mogłabym takie mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O jacie, jak ja uwielbiam takie piękności. Idealnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie to wygląda 😁, podoba nam się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wzory lubię takie rzeczy przeglądać i wybierać oraz zmieniać wystrój mieszkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam i jak się napatrzę to od razu chciałabym zmian ;p

      Usuń
  21. Ladne ! Soczyste barwy !
    Jednak mam dziwne odczucie iz takie kolorowe tapety , odpowiadaja bardziej do minimalistycznego domu (?)
    Nie mam na tyle odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście piękne! Muszę wskoczyć na ich stronkę. Nie znałam producenta, z chęcią poszukam czegoś dla siebie 😁

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiedzieć, zapamiętam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gustuję trochę w innym stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne i ciekawe pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są, nie mój kolor do mieszkania ale myśle że znajdzie wiele zwolenników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten motyw liści jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow. Wzory faktycznie cudowne. Ja właśnie remontuję pokój, także wezmę to pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie planuję urządzanie nowego mieszkania. Idealny post dla mnie!

      Usuń
  29. Podobają mi się te wzory, bardzo interesujące. Zapiszę nazwę, może się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne wzory i świetna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zastanawiam się właśnie nad tym czy do takiej kuchni nadaje się takie rozwiązanie jak https://www.dekowizja.pl/fototapety ? Gdzieś widziałam podobną aranżację w jakimś magazynie, ale nie wiem jak się to sprawdza w praktyce. Może ktoś z was mi coś podpowie ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty