Jeżyk Julek od Artyk - zabawka edukacyjna


Dzisiaj chcę Wam powiedzieć o wspaniałej zabawce, idealnej na każdą okazję, a teraz zbliżają się święta i czas pomyśleć o prezentach pod choinkę. Pluszowy Jeżyk Julek jest edukacyjną maskotką uczącą  maluchy zasad zdrowego odżywiania i aktywnego spędzania czasu. Dziecko ma możliwość zdobycia wiedzy na temat jak ważna jest zdrowa dieta i ruch.

Julek Jeż to mądry zwierz, który wie, co warto jeść! Zdrowa dieta to podstawa plus ćwiczenia - ważna sprawa. Żeby zdrowy brzuszek mieć, trzeba mądrze jeść. Skacz i biegaj ile sił, żebyś zawsze krzepkim był. Bądź najzdrowszym przedszkolakiem, zjadaj owoce ze smakiem. Chrup warzywa też dla zdrówka, po nich jest mądrzejsza główka!


To zabawka, która rozwija zmysły dziecka, zachęca do aktywności i wspólnej zabawy.
Charakterystyka produktu:
·       pluszowa maskotka z sensorami dotykowymi w łapkami

·       zachwyca piosenkami i krótkimi wierszykami edukacyjnymi
·       mówi 7 wierszyków i śpiewa 4 piosenki
·       treści edukacyjne w języku polskim.

Zasilanie: 3 baterie AAA (brak w zestawie).
Przybliżona wysokość maskotki: 24 cm
Wymiary opakowania: 28,5 x 20 x 32 cm
Wiek: od 12 m-cy




Komentarze

  1. Z chęcią polecę znajomej! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Ale mój smyk jest na niego za duży:) mimo to chętnie polecę

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że tekie zabawki są dostępne! Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tez jeżyk, mój młodszy synek byłby nim zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam wątpliwości względem takich zabawek edukacyjnych... Mam wrażenie, że dostarczają dzieciom ZBYT dużo różnych bodźców - według badań w dziedzinie psychologii rozwojowej, zabawka powinna dostarczać wrażeń w dwóch sferach (np. wzrokowe i dźwiękowe, dotykowe i dźwiękowe) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy misia Edusia z tej serii i bardzo go lubimy, także jeżyk pewnie też by się nam spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy pluszak! I jaki funkcjonalny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda sympatycznie, ja polecę go rodzicom 2.letniej dziewczynki, powinien się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały język. Mój starszy synek, kiedy był mały, miał podobną maskotkę, tylko misia. Młodszy uwielbia języki więc myślę, że ucieszyłby się z takiej zabawki. 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra miała takiego misia, bardzo go lubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta zabawka :) Idealny prezent pod choinkę :) Bawi i uczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżyk wygląda bardzo przyjaźnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty