Cafe Rene Coconut oraz Peru Bio - pyszności



Lubię zakupy przez internet bo są łatwe, szybkie i tańsze niż w sklepie. Zawsze mogę swobodnie wybrać, obejrzeć, poczytać o produkcie. Chciałam dzisiaj napisać o kolejnych fantastycznych samkowo kawach Cafe Rene. Jedna z nich, chyba będzie moją ulubioną, to o smaku kokosowym, delikatnym aromacie słodyczy, gwarantującym niezapomniane wrażenia smakowe. Kolejna kawa Peru Bio o bogatym i głębokim smaku, przyjemnym aromacie, który po zaparzeniu rozchodzi się po mieszkaniu, dając chwile komfortu, relaksu i ekskluzywności.



Obie kawy są przeznaczone do parzenia w ekspresie. Są drobno zmielone więc zaparzają się idealnie.




Sklep internetowy z kawą Cafe Rene oferuje asortyment produktów, które będą doskonałe zarówno dla właścicieli ekspresów do kawy, czy innych popularnych urządzeń do tworzenia aromatycznych naparów, jak i tych, którzy preferują zaparzanie napoju w tradycyjny sposób.



Sklep z kawą Cafe Rene w swoim asortymencie posiada tworzone w siedzibie firmy aromatyczne kawy i herbaty, których wysoką jakość potwierdzają liczne certyfikaty. W naszym sklepie znajdziesz:

§  kawę w PADSACH,

§  kawę i herbatę w KAPSUŁKACH,

§  kawę w kapsułkach do ekspresów Dolce Gusto,

Komentarze

  1. nie słyszałam wcześniej o niej, ale chętnie spróbuję :) uwielbiam nowe smaki kawy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam eskpresu ale taki egzotyczny smak intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką kawę chętnie bym wypiła :) Jednak nie mam ekspresu na kapsułki, tylko na zwykłą kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej kawy, ale bardzo dużo piję kawy bo mam ekspres, który mieli mi kawę i zaparza, tam jest też wsyp do kawy sypanej i kawa z tego ekspresu wychodzi pyszna. Muszę się rozejrzeć za tą kawą..

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba w pierwszej kolejności sięgnąłbym po te kokosową

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie pijam kawy, tak kocham kokos i ona mnie urzekła! Chyba byłabym skłonna spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem czy i mi by zasmakowały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy spożywcze przez internet bardzo cenie przed świętami. Omijam w ten sposób wszystkie kolejki :) Co do kawy, to raczej preferuję herbatę. Ale jako dodatek do kremu, czy ciasta - tak dla aromatu, to czemu nie? Zwłaszcza, że ciekawe smaki znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wydziwiam z kawą - i piję ją zeby przetrwac dzień, a nie żeby się delektować ;) Ale moze faktycznie warto zaszalec z jakimis nowosciami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zajrzę do sklepu. Uwielbiam kawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś pysznego! :-) Uwielbiam kawę.

    OdpowiedzUsuń
  12. O smaku kokosowym ? Jeszcze o takim nie słyszałam , wart pewnie spróbowania dla smakoszy kawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty