Hilda i Ukryjcy - recenzja


Tytułowa Hilda to bohaterka, z którą mogliśmy się spotkać w komiksach, a także w serialu zrealizowanym dla Netflix, a teraz w pierwszej części cyklu książkowego. 


To niebieskowłosa dziewczynka mieszkająca w małym, drewnianym domku razem z mamą i lisojeleniem – Rożkiem. To świat pełen magii, fantastyki i tajemnic. Dziewczynka będzie musiała stoczyć prawdziwą walkę z niewidzialnymi istotkami, które chcę pozbyć się Hildy i mamy z ich domu. Musi ona znaleźć sposób by pozostać w swoim ukochanym miejscu, blisko przyrody. Na swej drodze spotyka trolla zamienionego w kamień, pomaga prastarym olbrzymom, odnajduje też olbrzymie ślady. Kto je zostawił? To dopiero początek wielkiej przygody dziewczynki.

Książka zwraca uwagę, że tak naprawdę nie jest ważne, gdzie się mieszka, ale rodzina i bliscy, że szacunek oraz emaptia mają duże znaczenie, że trzeba chodzić na kompromisy, że przyjaźń pomaga przetrwać trudne chwile, dlaczego trzeba o nią dbać.

To książka napisana bardzo ciekawie, przystępnie i bardzo obrazowo. Czyta się ją z ogromną przyjemnością.




Komentarze

  1. Brzmi interesująco. Myślę, że to idealna pozycja dla młodszych

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa historia skrywa się na kartach tej książki

    OdpowiedzUsuń
  3. O moja kuzynka uwielbia ten serial, na pewno ucieszy się z tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mojego małego smyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie dla jakiego wieku dzieciaków jest to książka?

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Właśnie szukam prezentu dla młodej. Jaka jest grupa docelowa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Książeczka wygląda ciekawie. A okładka wygląda naprawdę zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie fajna książka dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi całkiem ciekawie. Trzeba ją zdobyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy to tylko moje wrażenie, ale okładka ma w sobie coś mrocznego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem komu sie spodoba:0 nasza kuzynka- 10 latka bedzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, a ja to znam i mi się podobało bardzo! :) Czytałam ze sporo młodszą kuzynką! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam to wydawnictwo, a książeczka zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tytuł chwytliwy! A jak jeszcze jest serial, to dzieci mają podwójną frajdę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ani serialu, ani komiksów - ale okładka nie wiedzieć czemu skojarzyła mi się z Muminkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty