Suchy szampon Batiste i eyliner od L'Oreal



Suchy szampon do włosów Batiste Fresh natychmiast odświeża włosy bez konieczności używania wody. Absorbuje sebum oraz zanieczyszczenia, jednocześnie włosom puszystość, jedwabistość, miękkość oraz unosząc je u nasady. Ten szampon jest lekki, chłodny, z nutą gruszki, cytrusów, piżma i drzewa sandałowego. Idealny dla kobiet oraz mężczyzn. Tak podaje producent, a co ja sądzę? Faktycznie ładnie pachnie, łatwo się go stosuje, ale nie  wiem, czy ja nie  potrafię, czy mam po prostu zbyt długie włosy. Po zastosowaniu włosy mam białe, mimo wyczesywania, nie stają się puszyste, ani uniesione. Muszę przeprowadzić kolejne testy, bo kiedyś faktycznie uzyskiwałam efekt zapowiadany przez producenta.


A teraz punktacja :).
Opakowanie:  – 4 punktów, łatwe i wygodne dozowanie.
Efekt: średni – 3 punkty.
Cena: ok. 12 zł – 4 punkty.
  
Razem: 11 punktów na 15.

Kolejny kosmetyk,  to eyeliner perfect slim by superliner, intense black. Jest świetny! Zawsze mam problem z robieniem kresek w makijażu, a ten kosmetyk pozwala wykonać mi dokładną i cienką kreskę. Jest trwały, nie rozmazuje się i co istotne dla wielu użytkowniczek, nie powoduje podrażnień, nie uczula. Dawno nie byłam tak zadowolona z żadnego kosmetyku do makijażu.


A teraz punktacja :).
Opakowanie:  – 5 punktów, łatwe i wygodne używanie.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów.
Cena: ok. 16 – 19  zł – 5 punktów.
  
Razem: 15 punktów na 15.



Komentarze

  1. Znam ten eyeliner i polubiłam się z nim

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety ale nie wierzę w suche szampony :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie zostanę przy zwykłych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam suchych szamponów,
    może w sytuacji kryzysowej by mi się przydał...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi suche szampony jakoś tak się nie sprawdzają :D Mam wrażenie, że moje włosy są dalej nieświeże :D
    A co do eyelinera to nie jestem zwolenniczką takiej formy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam suchego szamponu. W sumie nie widzę konieczności, ale i też wiem, że ja jestem za bardzo szybka w ogarnianiu się i wolę umyć normalnie, niż się stresować, że źle spryskam głowę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory miałam suchy szampon z aussie i był mocno średni (i dość drogi), więc jestem zniechęcona do tego typu produktów. Jednak chcę dać szansę firmie batiste i wypróbuję ich produkty ;) Może akurat przyda mi się w wakacyjnych podróżach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kilku lat Batiste, jest moim nie odłącznym towarzyszem. Ratuje mnie nie tylko kiedy zaśpię, ale również w dni kiedy włosy niezbyt ładnie wyglądają po nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Próbowałam różnych marek i jakoś żaden nie jest tak dobry. Nawet w samym Batiste wybieram tylko Oryginal, bo ten mi najbardziej odpowiada.

      Usuń
  9. Suchy szampon jak najbardziej, pod warunkiem,że nie jest stosowany za czesto, ani za duźo, znaczne ułatwienie na wyjazdach, Polecasz te firme, musze się zaznajomić bliźej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odstawiłam, bo swędzi po nich skóra. Polecam puder dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  11. Eyelinera z Loreal nie miałam. Za to suche szampony z Batiste świetnie mi się sprawdzaja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Batiste jest najlepszy, żaden inny szampon mi się nie sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten suchy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś próbowałam szampon batiste i oddałam całe opakowanie, bo moje włosy były posklejane i zabielone :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonale w podrozach. Bez nich nie dalabym rady w etiopii I omanie

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie niestety w większości przypadków uczulają suche szampony i strasznie się potem drapie ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijażu bez eyelinera sobie nie wyobrażam - a i suchy szampon czasami stosuję w podbramkowych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty