Mopsik, który chciał zostać jednorożcem – recenzja


Jesteśmy posiadaczami małego zwierzyńca, mamy psy, koty, koszatniczki i szynszyle. Dzieci od pierwszych miesięcy życia były wychowywane ze zwierzętami i myślę, że wyszło im to tylko na dobre.

Dziś chciałam napisać o książce pt.: Mopsik, który chciał zostać jednorożcem. To ciepła historia o uczuciach, o poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi i potrzebie bycia kochanym.


Bohaterką jest Peggy, mała suczka rasy mops. Poznajemy ją w momencie, gdy wraz z rodzeństwem spędza ostatnie chwile w kojcu ze swoją kochaną, troskliwą, ale i stanowczą mamą.

Peggy bardzo szybko znajduje swój nowy dom. Trafia do Suzanne prowadzącej eleganckie życie, jej towarzyszką staje się leniwa kotka Mishy. Peggy czuje się samotna, nie ma towarzystwa do zabawy, a perfumy jej pani drażnią ją. Zabawy suczki stają się nie do przyjęcia dla właścicielki i ta oddaje Peggy do schroniska.


W schronisku, nasz bohaterka, poznaje inne porzucone czworonogi, z których każdy marzy, aby spędzić zbliżające się Święta Bożego Narodzenia w nowym, kochającym domu.

Pewnego dnia w schronisku pojawia się pewna rodzina. Mama, tata i trójka ich dzieci przyszli przekazać schronisku kojec po ich zmarłym pupilu Baxterze. Przepełnione schronisko oraz rozmowa z kierowniczką schroniska sprawiają, że rodzina decyduje się adoptować Peggy na okres świąteczny, by móc się przekonać czy są gotowi na nowego pupila.


Peggy pragnie zostać z rodziną, mieć dom, własną miskę, bombkę na choince, zdjęcia na lodówce i chodzić na spacery. Tak bardzo chce być zaakceptowana, że dochodzi do różnych, nieoczekiwanych sytuacji. W końcu Peggy przekonuje się, że kocha się nie za coś, ale mimo wszystko.

Jakie będą te święta dla Peggy? Czy Peggy znajdzie swój dom?


To książka dla miłośników zwierząt, wzruszająca i zabawna, pełna emocji i uczuć, ciepła i przyjemna.


Komentarze

  1. Nie znałam wcześniej tej książeczki dla dzieci, może zakupię ją w najbliższym czasie dla mojej chrześnicy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wygląda bardzo zachęcająco, przyjemne obrazki i miła treść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn z pewnością byłby zachwycony tą książką. Chętnie zapiszę sobie tytuł i z czasem mu zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się bardzo ciekawe, szkoda że nie mam komu kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądra książka, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mopsik z okładki jest tak uroczy, że od razu oczarowała mnie idea Mopsika - bohatera historii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwyraźniej to książeczka dla mnie - tak samo uwielbiam mopsiki, jak i jednorożce! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieski i jednorożce to najlepsze połączenie, jakie można zrobić w książkach dla dzieci <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że byłaby dobrym pomysłem na prezent dla małego miłośnika zwierzątek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda zachęcająco dla młodszych czytelników

    OdpowiedzUsuń
  11. No i wspaniale, że taka książka powstała. 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha już sama okładka mnie kupiła! Genialnie wymyślone i zarazem intryguje, nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy tytuł ma ta książka. Wygląda też na to, że ma wartościową fabułę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  14. Książeczka wygląda na bardzo przyjemną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej książki ale zapowiada się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  16. myśle, ze moja córka byłaby zachwycona, a jeszcze bardziej koleżanka, która uwielbia mopsy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam ją już i myślę, że jest bardzo urocza. Szkoda, że nie mam dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty