Co znajdzie się na moim blogu?

Codzienność

Jak sama nazwa wskazuje to co się tutaj znajdzie to moje życie, świat codzienności, który przeżywam codziennie. Nie będę nikogo zanudzała zwykłymi czynnościami a skupię się na tych, moim zdaniem,  bardziej niezwykłych, a co to będzie to się jeszcze okaże.  

Ciąża - dziecko i wszystko z tym związane

Wiem jak to jest być w ciąży i mieć mnóstwo pytań a ja należę do tych pytających i dociekliwych. Postaram się w tym bloku zebrać wszelkie informacje, które, mam nadzieję, staną się przydatne innym czytelniczkom. Jeśli chodzi o dziecko, jego rozwój itd. Będę się uczyła z wami bo to mój debiut J.

Pielęgnacja - uroda - kosmetyki

Będą to informacje o stosowanych przeze mnie, jak i osoby w moim otoczeniu, kosmetykach, zarówno tych drogeryjnych, jak i domowej roboty. Chcę, aby znalazły się tutaj nowinki kosmetyczne. Wykorzystam również porady udzielane przez inne blogerki czy też osoby posiadające kanał na you tubie, więc znaleźć się mogą najbardziej interesujące moim zdaniem filmy i posty. 

Moda

Jak wskazuje sam tytuł, tutaj znajdą się wszelkie informacje, zdjęcia, filmiki i co się tylko da, dotyczące mody panującej u nas na ulicach, mody proponowanej przez projektantów, jak i tego co mnie samej osobiście się podoba, budzi kontrowersje itp.


Komentarze

  1. Lubię takie zróżnicowania na blogu, tak samo jak lubię czytać pierwsze notatki.
    Żałuję, ze nie znam Twojego bloga jeszcze od początku, ale wierzę, że z czasem nadrobię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty