Krem remodeling pod oczy korygujący zmarszczki e-ziaja.com recenzja


Moja mama jest ogromnym alergikiem, dlatego tak trudno dobrać dla niej kosmetyk, który jej nie uczuli. Kremu pod oczy jeszcze nigdy nie udało nam się znaleźć ale w związku z tym, iż trafiłam na sklep internetowy e-ziaja.com, postanowiłam skorzystać z okazji i poddać mamę testowi kremu remodeling skóry dojrzałej, krem pod oczy korygujący zmarszczki.


Producent wskazuje, iż krem ten wygładza skórę wokół oczu, która jest najbardziej podatna na wiotczenie, nawet do 90%. Ponadto, wypełnia odwracalne nierówności powstałe pod wpływem zmęczenia. Rozświetla i ujednolica koloryt oraz zapewnia skórze promienny wygląd. Skóra staje się nawilżona już po jednokrotnej aplikacji. I coś, co jest najświętszą prawdą – działa łagodnie nie powodując podrażnień, również przy nadwrażliwości oczu.


Jest to kolagenowa receptura 60+ dla każdego rodzaju skóry dojrzałej. Zawiera substancje czynne działające na najważniejsze procesy odnowy skóry spowolnione z wiekiem.

W skład kremu wchodzą:
·        Peptydy kolagenowe zapewniające stabilność strukturalną skóry poprzez wzrost syntezy kolagenu i ochronę włókien elastyny.

·                 Kwas hialuronowy zapewnia wzrost hydrodynamiki i elastyczności skóry.

·        Czerwono-złoty szafran zawierający flawonoidy i antyoksydanty działające przeciwstarzeniowo.

Mama jest kremem zachwycona, co w Jej przypadku, jest naprawdę wyjątkowe i niesamowite. Jestem nadal pod wrażeniem, że oczy jej nie łzawią, nie są zaczerwienione i nie puchną, wszystko jest w jak najlepszym porządku, a zmarszczki spłycają się.


Krem wystarczy nanieść w okolice oczu i delikatnie wklepać. Wchłania się on bardzo dobrze, powodując wrażenie odprężenia.

A teraz punktacja J.
Opakowanie:  – 5 punktów, schludne, ładne, proste, zachęcające, ułatwiające dozowanie.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów. Oceniłabym jeszcze wyżej.
Cena: 13 - 14 zł – 5 punktów.

Razem: 15 punktów na 15.




Komentarze

  1. Bardzo lubię Ziaję. Zwlaszcza krem z liści manuka. Dla mnie ideał. Tych z postu nie korzystalam,ale moja mama tak i sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z mamą jesteśmy niesamowicie zaskoczone, że jest tak dobry.

      Usuń
  2. Moja mam również używa kremu pod oczy od Ziaji, bio żelu z aloesem i jest mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prubowałam wielu ,ten wydaje się dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę dobry, a o dobry krem pod oczy jest bardzo trudno.

      Usuń
  4. Marka Ziaja nie za bardzo mi się sprawdza, więc produktu nie przetestuję. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale moja mama jako tester jest znakiem, że to dobry krem 😊

      Usuń
  5. U mojej babci jest podobnie i też ma ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wszystko co Ziaji oprócz blokerów, bo mnie uczulają 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mi się Ziaja ostatnio nie sprawdza niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda ale mają tak bogata ofertę, że może coś się znajdzie 😊

      Usuń
  8. Nie powiedziałabym, że kremy Ziai mogą tak świetnie działać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to dobre kosmetyki a ten to coś nie wiarygodnego, nie uczulił mojej mamy, która prawie na wszystko ma uczulenie.

      Usuń
  9. współczuje mamie, bo znam ten problem ! a polecam inwestować w naturalne kosmetyki , ja mam kilka i jestem bardzo zadowolona ! już mniej więcej wiem czego mam unikać :)
    a ZIAJA bardzo polubiłam jak moja córka była mała, zaczęłam kupować jej kosmetyki z ziajka, a potem zaczęłam dla siebie z ziaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ma ogromne problemy z doborem każdego rodzaju kosmetyku, więc tym bardziej jest przeszczęśliwa, że ten jest nieuczulający.

      Usuń
  10. bardzo lubię ich produkty :) do 60+ mi daleko ale używam wielu innych produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  11. do 60+ długa droga :D ale wydaje się fajny ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nim niesamowicie, pozytywnie zaskoczona.

      Usuń
  12. Ziaja już któryś raz z kolei też zaskakuje mnie pozytywnie :-) Krem dobrze więc wróży :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kosmetyki tej marki zawsze się sprawdzają :).

      Usuń
  13. Bardzo lubię produkty tej marki.Obecnie używam szampon, maskę i serum z kaszmirowej serii. Tanie kosmetyki a super się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra ma również wrażliwą skórę i korzysta z serii Ziaja. Jest bardzo zadowolona i póki co nic się na twarzy, ani wokół oczu nie dzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. krem niestety nie dla mnie :D jednak bardzo lubię kosmetyki Ziaji :d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty