Zestawy kuchenne dla dzieci od Artyk


Moje dzieci uwielbiają się bawić w kuchnię, przygotowywać posiłki, gotować. Wszelkie dodatki wspomagające taką zabawę są mile widziane i uatrakcyjniają ją. Chcę Wam zaprezentować zabawki, które skradły serce moim dzieciom. Są to:

Najnowocześniejszy zestaw kuchenny dla lalek i miśków.
Zabawki mają efekty dźwiękowe i świetlne.
Czajnik imituje odgłosy gotowanej wody a toster, dźwięk upieczonych grzanek.
Wszystko wykonane z dobrej jakości tworzywa, w nowoczesnym designie.

Zestaw zawiera:
·        czajnik (wys. 14x10cm)
·        toster (wys.13x10cm)
·        baterie 2xAAA

Najnowocześniejszy ekspres w mini wydaniu.
Ekspres do szybkiej kawy w kapsułkach polubi każda dziewczynka lub mały barista. Kawę latte, cappuccino, lub espresso można teraz szybko zrobić dla mamy, dziadka lub lalek.
Zabawka imituje dźwięki jak przy parzeniu kawy, pary i nalewanej wody.
Ma dotykowy panel i otwierany pojemnik na kapsułki.

Zestaw zawiera:
·        ekspres
·        1 x filiżankę
·        3 x kapsułki
·        wymiary zabawki ok.20x17x10cm
·        baterie 2xAA


Są to wspaniałe zabawki, wykonane bardzo solidnie i z dbałością o szczegóły. Idealne na prezent  zarówno dla dziewczynek, jak i chłopców. Wspaniałe efekty dźwiękowe, efekty świetlne są niesamowicie atrakcyjne dla dziecka, które cały sprzęt obsługuje intuicyjnie.

Komentarze

  1. Mój starszy synek uwielbia towarzyszyć mi w kuchni. Ma też zabawkową kuchenkę, jednak te zestawy są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że to fajny prezent dla każdego dziecka, na pewno sprawdzi się jako upominek pod choinkę :) Moje dziewczyny mają już cały komple.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na świetne zabawki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dziecko mogłam tylko pomarzyć o takich gadżetach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka dostała ze trzy lata temu zestaw z ekspresem, do którego lało się wodę i imitował taki prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na prezent dla każdego dziecka, chybaekspres najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciaki nie zależnie od płci uwielbiają takie zabawy, fajny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Moi synkowie mają kuchenkę zabawkową ale już wysłużoną. 😉 Mimo to uwielbiają się nią bawić. 😊

      Usuń
  8. Jak byłam mała to lubiłam zabawki w stylu "podróba prawdziwego sprzętu" :D Widzę, że po tych dwudziestu paru latach oferta się powiększyła :D

    Pozdrawiam,

    https://tamczytam.blogspot.com/2019/11/nastepnym-razem.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ostatnio właśnie ten ekspres, byłam pod wrażeniem pomysłowości twórców takiej zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój synek uwielbia "bawić się" prawdziwą zmywarką, kuchenką i pralką. Niestety te zabawkowe to już "nie to" ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja miała dużo takich zestawów i właściwie co chwile ma nowe czekam aż trochę podrośnie i planujemy kupić drewnianą kuchnię. Ale ekspres to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak byłam mała też lubiłam bawić się kuchenką:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakuje mi zdjęć, bo filmu nie mogę odtworzyć- pewnie brak jakiejś wtyczki ;) Mój mały kucharz uwielbia takie zabawki, ale stawiamy na drewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że zarówno chłopcy jak i dziewczynki byliby zachwyceni takim zestawem...swietny

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to fantastycznie wygląda! Mój syn jak był mały lubił się z kuzynka bawić w kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No wow! Z takiego zestawu ucieszy się z pewnością każde dziecko, niezależnie od płci :)?

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że takich zabawek nie było jak ja byłam dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie takie zestawy to są przede wszystkim dla dziewczynek, ale faktycznie i chłopcy również się na pewno nim bawią. U mnie teraz w domu panuje szał na klocki słomki https://modino.pl/klocki-slomki-rurki i akurat one są numerem jeden wśród zabawek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli mowa o prezentach dla dzieci to moje kochają puzzle https://kalisz.naszemiasto.pl/puzlle-dla-dzieci-przeglad-najciekawszych-propozycji/ar/c13-8165863 . Ja sama też lubię z nimi układać, mam wrażenie że tak spędzony czas jest i dla mnie na plus i dla nich. A zaczynamy powoli coraz trudniejsze kupować i próbować układać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty