Ochraniacz na łóżeczko



Moim zdaniem ochraniacz na łóżeczko to trochę wymysł cywilizacyjny. Jak najbardziej ja też miałam takowy w łóżeczkach moich dzieci ale z perspektywy uważam, że tak naprawdę jest to zbędny element wyposażenia. Dlaczego? Otóż, gdy dzieci są malutkie, jeszcze nie chodzą, a nawet nie przemieszczają się, nie ma ryzyka, że dojdzie do jakiegokolwiek urazu. Później, gdy dziecko zaczyna już chodzić, wstaje, moim zdaniem istnieje ryzyko, że dziecko najnormalniej w świecie może się zawiesić i poddusić. W tym czasie zrezygnowałam z ochraniaczy. Może to mój wymysł ale wolałam nie ryzykować.
Zdjęcie: http://catofmoon.com/posciel/5-ochraniacz-do-lozeczka-w-srebrne-gwiazdki-na-bieli.html

Komentarze

  1. Musisz zdecydować, które łóżeczko wybrać dla swojego dziecka. To trudna decyzja, ponieważ istnieje tak wiele opcji. Jeśli zdecydujesz, że łóżeczko drewniane jest odpowiednym wyborem dla Twojego maluszka zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty