Jeszcze parę słów o IV edycji spotkania blogerek "Spotkajmy się w Łodzi"


Kontynuując moją opowieść o IV edycja spotkania blogerek "Spotkajmy się w Łodzi" chciałabym przedstawić prowadzących spotkanie Dorocie i Ewelinie z Pracownia Pozytywka oraz AgataPisze.pl. Spotkanie odbyło się w Tubajka - kawiarnia w parku, gdzie serwowano nam bardzo smaczny obiad i ciasto. Pora również przedstawić Partnerów spotkania, którzy zapewnili nam prezenty. A oto nasi dobroczyńcy ekoZuzu.plNew ANNA CosmeticsResibo,Czerwony KonikBispol CandlesWydawnictwo Zielona SowaArpexEdipresse KsiążkiLaura ContiProBodyMûrier Paris PLBare Care,Emolium, Xarasan, Wydawnictwo WilgaJUPI PARK - sala zabaw dla dzieciELiXiR PERFUMES, IwostinLinomagWydawnictwo OVOElfa Pharm PolskaLaQZachęć Swoje Dziecko Do Mycia Zębów.
Oczywiście nie mogę zapomnieć o organizatorkach tego wydarzenia: http://laydymami.blogspot.com/ oraz http://www.zadbana-mama.com.pl/.

Wszystkim bardzo dziękuję :)!!!!

Komentarze

  1. darczyńców wszystkich nie znam , ale organizatorki tak :-)
    Gratulacje ,że tak sprawnie Wam poszło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę, dziewczyny świetnie to zorganizowały.

      Usuń
  2. Szkoda, że tak daleko! Chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto się spotykać, nie tylko w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, marzę o tym, że wezmę kiedyś udział w takim spotkaniu! Gratuluję Wam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie spotkania i zawsze żałuję, że mam na nie tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania poza siecią dają zawsze dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moc takich sympatycznych spotkań jest niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny spisały się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego spotkania i super zabawy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam być na nim niestety wyszło jak wyszło :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że wzięłaś się za organizowanie spotkań. Ciężka praca, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja organizowałam, byłam uczestnikiem, a zorganizowane było na prawdę super. Dziewczyny przeszły same siebie.

      Usuń
  12. Ania było mi niezmiernie miło Ciebie poznać, mam nadzieję że będzie jeszcze nie jedna okazja, żeby pogadać przy kawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również :) oczywiście, mam nadzieję, że jeszcze niejedno spotkanie przed nami :).

      Usuń
  13. Znam kilku dobroczyńców :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy niestety nie miałam okazji być na takim spotkaniu. Brzmi bardzo ciekawie i podziwiam chęci do organizacji. Powodzenia!

    Pozdrawiam, Alternatywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa :) a organizatorki stanęły na wysokości zadania.

      Usuń
  15. Niezłym wysiłkiem musi być organizacja! Świetnie, że tak dobrze wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, ze spotkanie było ciekawe i gratuluję dobrej roboty organizatorkom

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty