Nasza psia gromadka







Komentarze

  1. Woow jakie słodziaki. Piękne piesełki. Wszystkie urocze. My mamy dwa ale już w podeszłym wieku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie psiaki, cudowne są. Ja mam 2 psiaki i 3 kociaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze psiaki!! Wyglądają wspaniale i zapewne mają świetne charaktery!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zwierzęta, a Twoje psiaki wyglądają cudownie <3 :)
    Sama miałam w domu rodzinnym dwa psy, teraz co prawda posiadam kota. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne psiaki <3 Kocham psy, sa moim zyciem :) Kazdy pies jest wyjatkowy.
    Zapraszam do mnie :) papiwszwecji6.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne psiaki :) Sama mam psa i nie wyobrażam sobie kiedykolwiek nie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne psiaki. Aktualnie nasz dom zamieszkują same koty ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty