Iwostin clinical skin care Estetic lifting w kremie recenzja


To nie jest mój pierwszy kosmetyk tej firmy, ale tak jak i inne, które kiedyś stosowałam, nie zawiódł mnie.

Krem ma lekką konsystencję. Znajduje się w tubce o pojemności 75 ml, łatwy do dozowania.

To krem przeznaczony do skóry dojrzałej, który można stosować do szyi, dekoltu i biustu. Zawiera on aż 12 składników aktywnych. Działa już po pierwszej aplikacji powodując nawilżenie i ujędrnienie skóry. Dzięki regularnemu stosowaniu redukuje zmarszczki, wygładza i przywraca skórze odpowiednie napięcie. Likwiduje oznaki zmęczenia i stresu na skórze. Krem ma za zadanie redukować głębokie zmarszczki oraz zmniejszać ich widoczność. Daje odczucie natychmiastowego liftingu, przeciwdziała wiotczeniu.

Zmarszczki są redukowane dzięki zawartemu ekstraktowi z kory dębu korkowego, której składniki wykazują działanie ultraliftingujące, co sprawia, że skóra staje się napięta i wygładzona.  Kolejny składnik to Trylagen, który nawilża i regeneruje oraz zwiększa elastyczność skóry, natomiast Troxerutyna ma działanie antyoksydacyjne.

Działanie regeneracyjne krem zawdzięcza omega-6 ceramide, który odbudowuje struktury lipidowe naskórka. Ponadto znaleźć tam można olej z awokado, olej sezamowy, masło shea i olej rydzowy, które są cennym źródłem witaminy A, E i D oraz kwasów omega 3 działających odżywczo, regenerująco i łagodząco. NMF (Naturalny Czynnik Nawilżający) utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia w warstwie rogowej naskórka. Kompleks AquaJuve wiąże wodę w skórze i chroni przed jej utratą.

Krem jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji szyi, dekoltu i biustu.

Jaka jest moja opinia? Jak najbardziej pozytywna. Przede wszystkim krem się świetnie wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości, aż się czuje, jak skóra go wypija. Powstaje po tym wrażenie napięcia, odprężenia. Skóra staje się przyjemna i delikatna w dotyku. Zauważyłam, że po stosowaniu kremu skóra była gładsza. To co jeszcze bardzo lubię w tym kremie, to zapach, taki łagodny i delikatny.



A teraz punktacja J.
Opakowanie:  – 5 punktów, schludne, ładne, proste, zachęcające, ułatwiające dozowanie.
Efekt: dobry – 5 punktów.
Cena: ok. 40 – 50 zł – 4 punkty.

Razem: 14 punktów na 15.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten krem. Jest dodatkowo bardzo wydajny.

      Usuń
  2. 14 na 15 - całkiem nieźle :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przetestować,tyle dobrych opini juz słyszałam .
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... bardzo dobra opinia, warto sprawdzić na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zmarszczek na razie nie mam więc krem jest mi zbędny :) ale świetną recenzję napisałaś :) miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś krem od nich i był super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna opinia, ja jestem jeszcze za młoda na takie kremy, ale może sprezentuje go mamie. Masz ładny styl pisania, który się miło czyta i ładne zdjęcia.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/04/where-is-this-time.html

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę nowość której nie znam. Brzmi ciekawie, więc chętnie sama bym sprawdziła jak poradzi sobie z moją wymagającą skórą

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety królują kremy przeciwtrądzikowe. Ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o kremach tej firmy wiele dobrego! I kolejny raz się potwierdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kremik raczej nie dla mnie, ale całkiem dobrze wypada, sądząc po Twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę MNIE cena odstrasza, ale jak mówisz, że dobry to chyba warto zainwestować 😉🤔

    OdpowiedzUsuń
  13. interesting color of this cream;) I think I would like it with him, best regards..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak byłam nastolatką używałam tylko i wyłącznie kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbuję, ciekawe jak zareaguje na niego moja alergiczna skóra. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęcałaś mnie tą opinią :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tą markę, choć akurat tego produktu nigdy nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęcająca recenzja, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wyoeibiwax te produkty 💙 obserwuje zapraszam Www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego kremu. Możesz jeszcze napisać, jakie jest jego INCI? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam kosmetyków Iwostin i byłam z nich zadowolona do czasu, jak zaczęły mnie uczulać ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty