Moja Polska Katarzyna Sołtyk Wydawnictwo Wilga recenzja

Moja Polska Katarzyny Sołtyk, to książka, która od razu zwróciła moją uwagę swą okładką, przedstawiająca charakterystyczne dla danego regionu elementy rozmieszczone na mapie Polski, jednak środek przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Książka jest po prostu świetna.


To niezwykły album encyklopedyczny zawierający ponad 60 informacji z zakresu polskości – m.in. o symbolach narodowych, o historii Polski, geografii, o wielkich Polakach, zarówno tych, których możemy tylko wspominać, jak i współczesnych, chociażby Roberta Lewandowskiego. Ponadto, możemy tam znaleźć informacje o kulturze, folklorze, obyczajach, ale i o współczesnych kompozytorach, fantastyce, informatyce oraz sztuce współczesnej itp.





Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 6 – 12 lat, ale ja uważam, że zarówno młodsze, jak i starsze, a nawet dorosłe osoby z ogromną przyjemnością obejrzą, przeczytają, czy posłuchają, o ty, co ma do powiedzenia autorka tej książki, na jej stronach.



Jeśli chodzi o stronę techniczną, książka jest pięknie wydana w sztywnej oprawie, pięknie ilustrowana przez Elżbietę Moyski. Na każdej stronie możemy znaleźć opisy zwięzłe i na temat, bez nadmiernego nadęcia i lania wody, co sprawi, że dziecko z chęcią pozna kolejne informacje.


Książka ta będzie świetną lekturą, wsparciem dydaktycznym, prezentem, lekturą. Jest świetnie napisana, bardzo przyjemnie się ją czyta i chętnie wraca, do niej ponownie.

Autor: Katarzyna Sołtyk
Ilustracje: Elżbieta Moyski  
Wydawnictwo: Wilga 


Komentarze

  1. super książka :D Każde dziecko powinno mieć taką w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje dziecko za małe na taką książkę, ale sama chętnie bym poczytała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mają 3 lata i oglądają z zainteresowaniem, jak się im czyta też słuchają.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to rewelacja. Dziecko może w ramach rozrywki zdobyć wiedzę.

      Usuń
  4. Ciekawa pozycja. Graficznie bardzo mi się podoba, temat dość delikatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale świetnie napisana, informacje w bardzo przystępny sposób.

      Usuń
  5. Świetna książka dla małego odkrywcy 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to wygląda! Dla dziecka jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ilustracje musimy ją mieć
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. I już wiem jaką książkę kupię dzieciakom. Widzę,że jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę jest sens w posiadaniu tej książki, dzieci uczą się przez zabawę.

      Usuń
  9. fajna książeczka :) mądra i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę kupić taką książkę kuzynowi na urodziny ^^
    Pozdrawiam ♥️ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł na prezent. Wartościowa książka.

      Usuń
  11. Ojej no nic tylko zwiedzać naszą Polskę! No cudeńko ta książeczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama mam ochotę ją sobie kupić, ale chyba jestem już za duża!

      Usuń
  12. Bardzo fajna książka, opisuje nasz piękny kraj w łatwy i przystępny dla dziecka sposób, a do tego przyciąga uwagę ilustracjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na prawdę świetnie przygotowana.

      Usuń
    2. Nigdy nie znosiłam książek o podobnej tematyce. Były takie nudne. Dlatego teraz cieszę się,że moje dziecko już nie będzie czytać tych szarych, burych i nudnych książek. Teraz są takie fajne kolorowe, że aż się chce po taką sięgnąć.

      Usuń
    3. Dokładnie, sama szata graficzna zachęca do czytania.

      Usuń
  13. Wow bardzo ciekawa książka, chętnie bym ją przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością książka warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moi chłopcy są jeszcze za mali, ale w przyszłości na pewno pomyślę nad taką książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi też mają 3 latka ale książka im się podoba, oglądają a ja im opowiadam, co się tam znajduje.

      Usuń
  16. wow supper post dear & amazing wonderfull book,best wishes for you..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka wygląda na bardzo fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ale świetny pomysł do nauki patriotyzmu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że ciekawa i ilustracje fajne 👍

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe ilustracje, musi być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ksiazka dla dzieci zwłaszcza za granica 🙃 Jak pociechy mojego brata podrosną to taka im sprawie 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne podejście do tematu, chwalmy się, bo mamy naprawdę czym. A taka forma jest świetna by zainteresować i zaintrygować młodego czytelnika. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to zdecydowanie należę do tych dorosłych, którzy sami odczuwają przyjemność z takiej lektury. Zawsze to jakieś ciekawostki o naszym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna ksiązka , chyba musze ja zakupić mojej córce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty