Coś niecodziennego i niezwykłego, a konkretnie "365 dni cudowności. Księga wskazań pana Browne'a" oraz „Cudowny chłopak. Dziennik. Notatki o charakterze osobistym prowadzone codziennie” Wydawnictwa Albatros


Historia Auggiego od dawna jest nam znana. Nie ma chyba osoby, która chociażby nie słyszała o Cudownym Chłopaku, jego rodzinie, przyjaciołach, jego życiu, które wcale nie jest łatwe i przyjemne. 


"365 dni cudowności. Księga wskazań pana Browne'a" jest to niesamowity zbiór cytatów, sentencji, złotych myśli na każdy dzień w roku.  To nie byle jakie cytaty, ale odnoszące się do przyjaźni, życzliwości, miłości oraz odwagi. Znajdziemy tu złote myśli znanych osób, słowa piosenek czy sentencje z ciasteczek z wróżbą. To świetna pozycja dla każdego, kto potrzebuje ciepłego, dobrego słowa, czyli każdemu, gdyż życie jest zbyt twarde i czasem trudno pomyśleć coś pozytywnego. Każdy miesiąc poprzedzają słowa od Pana Browne odnoszące się do życzliwości i dobroci. Wykorzystując zwykłe czynności pokazuje , że można być dla drugiej osoby przyjaznym, ciepłym, miłym, dobrym człowiekiem. 




Książka może zostać spersonalizowana, gdyż jest miejsce na wpisanie danych właściciela. To nie byle jaka, licha książeczka, ale gruba, porządnie wydana księga. Co jest niezwykłym, nie ma tutaj numerów stron. 

Wspaniałym uzupełnieniem powyższej pozycji jest „Cudowny chłopak. Dziennik. Notatki o charakterze osobistym prowadzone codziennie”. To niezwykły pamiętnik, którego każda co druga strona zawiera cytaty pozytywne, dobrze nastrajające, pobudzające do refleksji i rozmyślań. Dziennik również może zostać spersonalizowany.



Obie książki są niezwykłe i wyjątkowe, takie ciepłe, podnoszące na duchu, mądre i przemyślane. Nic nie znajduje się tam przypadkiem, zawsze możemy znaleźć słowa, których potrzebujemy, adekwatne do sytuacji w jakiej się znaleźliśmy.


Komentarze

  1. Nie czytałam jeszcze kaiazki, ani nie oglądałam filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze, ale lubię tego typu książki

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie pozycje i jeszcze w dodatku tak ładnie wydane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne teraz książeczki są na rynku. Idealna na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze,że są takie fajne książki!

    OdpowiedzUsuń
  6. "365...." bardzo ciekawa książka, nawet mam kilka podobnych wydań.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Cudownego chłopaka" nie czytałam, ale tak często spotykam się w sieci z okładką tej książki, że chyba się na nią skuszę. Fajnie, że powstają do niej dodatki.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/2018/12/nie-cakiem-biae-boze-narodzenie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie sięgnęłabym po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych książek , ale jak widzę warte przeczytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że nie tylko dzieci mogą wynieść z takich książek wiele ważnych cytatów i życiowej mądrości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra pozycja dla wrażliwych młodych ludzi. Bardzo podobał mi się film na podstawie poprzedniej książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog! Obserwuje :) Ciekawe książki, do tej pory o nich nie słyszałam ale wydawnictwo znam jak najbardziej. Bardzo lubię czytać i w przyszłości postaram się zaszczepić to moim dzieciom. Pozdrawiam. Zapraszam do mnie. https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/12/porzadki-w-moich-kosmetyczkach.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ,,Cudownego chłopaka", nawet trafił do podsumowania z najlepszymi książkami :D Resztę tytułów z nim w roli głównej praktycznie znam, słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji sięgnąć. W tym roku może nadrobię.

    www.bookowa-pisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmu nie znam, ale mam zamiar obejrzeć :) Książkę "365 dni cudowności (..) " znam. Parę dni temu ją przeczytałam i każdemu polecam! Zamówiłam i dzisiaj otrzymałam również " Cudowny chłopak. Wszyscy jesteśmy wyjątkowi " - przeczytałam dzisiaj, zachęcam do lektury dzieci i dorosłych! A także " Cudownych chłopak " oraz " Cudowny chłopak i ja " - za niedługo biorę się za lekturę. Tego dziennika nie znam i nie mam, jednak na pewno się zaopatrzę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2019/01/procesy-grupowe.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty