Teraz zaśniesz - thriller od Wydawnictwa Albatros


„Jeśli to czytacie, to znaczy, że nie żyję…” – to słowa z listu głównej bohaterki rozpoczynające książkę,  zawierają on także spis potencjalnych zabójców otwierają „Teraz zaśniesz” C.L. Taylor jest książką o poczuciu winy, bezsenności i paranoi, gdzie większość  akcji toczy się na niewielkiej, szkockiej wyspie, mającą być wybawieniem, a w efekcie okazującą się śmiertelną pułapką.


Anna jako jedyna wychodzi cało z wypadku, jednak nie czuje z tego powodu radości, a zadręcza się niekończącymi się wyrzutami sumienia. To silne poczucie winy nie daje jej możliwości snu, co sukcesywnie niszczy jej związek. Ponadto ma nieustanne wrażenie, że ktoś ją ciągle obserwuje, co może być przecież skutkiem bezsenności, jednak dziwne wiadomości wypisywane na masce samochodu, znajdowane w kieszeni, zostawione za wycieraczką wskazują, że to jest prawda. Ciężka atmosfera zmusza Annie do poszukiwania wytchnienia na szkockiej wysepce Rum, tam otrzymuje posadę recepcjonistki. Okazuje się, że miejsce, które miało być wybawieniem, staje się pułapką bez wyjścia, kiedy dogoni ich tam to, przed czym uciekali.

Odcięty przez sztorm hotelu, tajemniczy bohaterowie, wzajemne podejrzenia, fałszywe tropy sprawiają, że to doskonały thriller, potęgujący napięcie z rozdziału na rozdział.


To historia Anny walczącej z poczuciem winy, chcąca odkryć kto i dlaczego ją prześladuje, opowiada także o problemach innych bohaterów. Powieść uświadamia, że nie da się uciec od problemów, które potrafią prześladować, dopóki nie stawi się im czoła – o ile nie będzie za późno…


Komentarze

  1. Chętnie przeczytam w wolnej chwili, czytam już kolejną recenzję na temat tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I twoja recenzja sprawiła, że książkę zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisujemy i w wolnym czasie będziemy czytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi naprawdę nieźle, jak książka, która by mnie wciągnęła i nie wypuściła aż do ostatniej strony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam tytuł wbija w fotel, idealna pozycja na jesienny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością przeczytałam tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka zbiera same pozytywne recenzje z tego co widzę, sięgnę w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli pozycja po którą chętnie bym sięgnęła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zatapiam się w thrillerach i ten jest na mojej liście od kilku dni... czytam kolejną pozytywna recenzję (y)
    ps. pomysł zapakowania książki - fenomenalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa pozycja :) może warto się skusić

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sama okładka zachęca mnie do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie trzymające w napięciu klimaty i chętnie sięgam po tego typu lektury - może ta będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no... zapowiada się dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się dość mocna. A może dla mnie, bo widzę, że utożsamiałabym się z Anną. Zapisany tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam tę książkę na FB i od razu wiedziałam, że to coś dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie zapakowana - od razu hcce się sprawdzić o co chodzi..... A ja mam ją na liście :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ale to nie dla mnie, nie lubię się bać. Poproszę o coś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Okładka jest super ;) zachęca od razu, choc strach czytac ):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przed życiem nie uciekniesz przekaz jaki niesie ze sobą książka jest nader prawdziwy

    OdpowiedzUsuń
  20. O nie tutaj to bym się wystraszył, chyba raczej do czytania w dzień :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty