WIDZĘ CIĘ - LISA JEWELL - DLA LUBIĄCYCH THRILLERY




Bohaterką książki jest Josephin, dwudziestosześciolatka z zawodu pielęgniarka, która poznała męża na Ibizie. Gdy po kilku latach pracy za granicą, wraca do Anglii, przypadek sprawia, że  spotyka starszego od siebie mężczyznę, o którym szybko zapomina, jednak ich drogi po pewnym czasie ponownie się krzyżują. Dziewczyna zaczyna o nim myśleć, okazuje się on być jej sąsiadem. I tu zaczyna się gra. Josephin popada w pewną obsesję obserwując przystojnego dyrektora liceum, jednak sama nie wie, że i ona również staje się obiektem obserwacji.

Książka jest zaskakująca, okazuje się inna niż bym jej oczekiwała. To historia ludzi, takich jak my, mających problemy, podrasowana  tajemnicą i niedomówieniami. Przekonamy się, jak łatwo można się pomylić, czasem się zdenerwujemy na bohaterów, którzy postępują irracjonalnie, bez związku z logiką. Zabawimy się w detektywa, cały czas próbując odgadnąć kto jest mordercą,  a to nie będzie proste.

Dla fanów thrillerów, osób lubiących bawić się w śledztwo  to nie lada gratka, bardzo ciekawa, intrygująca i pochłaniająca bez reszty lektura. Polecam, bo warto ją przeczytać!



Komentarze

  1. Trochę za mało recenzji w recenzji, chętnie dowiedziałabym się czegoś więcej o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gatunek totalnie nie w moim guście, ale jakbyś coś więcej napisała to kto wie, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie moje klimaty;0 ja z tych bojaźliwych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię się bać dlatego nie sięgam po takie książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię detektywistyczne fragmenty, a zawód pielęgniarki jest mi bardzo bliski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka nie jest w moim klimacie, ale z pewnością zaciekawi fanów takiej literatury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jest ta książka, już sama okładka intryguje

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli coś w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Thrillery lubimy bardzo, muszę znaleźć więcej informacji na jej temat

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię książki w tym klimacie, muszę poszukać w księgarniach!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna okładka, chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię takie książki i chętnie przeczytam.
    Oprócz podróżniczych lubię się bac-))))
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba coś dla mnie, kusi mnie, żeby przeczytać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę jednak coś bardziej obyczajowego, bo nigdy nie lubiłam się bać ani na filmach ani przy książkach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moja bajka ale dla konesera na pewno super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra lektura na ostatnie dni lata.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty