Przyszły paczki :)!!!

Chyba zatańczę z radości J. Przyszły dzisiaj wszystkie przesyłki z zamówieniami J!!! Tak więc, jest już piękny, śliwkowy dywan J, biały stolik kawowy, lampeczki podobne do cottonków, różowe, namiot ogrodowy i odkurzacz ręczny J. Najlepsze jest z tego wszystkiego to, że każda z tych rzeczy była zakupiona po okazyjnej cenie. W opisach były informacje, a to o jakichś drobnych uszkodzeniach, a to o braku bocznych paneli z namiotu, a okazało się, że wszystko jest idealne, bez najmniejszej ryski i kompletne J. Jeszcze dotarła piękna, duża stojąca lampa, którą wylicytowałam chyba za 15 zł. Cudna!!! I jak tu nie licytować :D.
Sąsiad miał dzisiaj co oglądać bo dwóch kurierów u mnie było a jeden nosił i nosił pakunki. Ja na schodach, przed domem stałam w pidżamie, rozczochrana z niewydepilowanymi nogami :P. 

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty