Też tak macie? Idziecie kupić jedno a wychodzicie z drugim :) nie kupując pierwszego?

Wczoraj było wyjście zakupowe. Na początku mieliśmy zajrzeć do galerii bo chciałam kupić w Empiku filc, żeby uszyć choinkę. Tak, szyję J. Później mieliśmy zajrzeć do CCC, bo obniżka 30% na wszystko a, że niedawno rozleciały mi się moje ulubione, płaskie kozaki to chciałam zerknąć. Następnie mieliśmy iść na zakupy do Kauflandu. Koniec końców, kupiłam filc, kupiłam buty, byłam na szejku w McDonaldsie, oblazłam całą galerię, kupiłam kilka pierdół w PEPCO i przed 21 wyszłam z galerii nie robiąc zakupów w Kauflandzie J. Dobrze, że są jeszcze takie sklepy jak TESCO otwarte dużo dłużej. I znowu kupiłam kilka pierdół w tym poduszki do zakupionych wcześniej poszewek świątecznych. Chyba pierwszy raz w życiu mam aż takie plany wystroju świątecznego. Może to wynika z nowego salonu w nowym/starym domu. Może też dlatego, że chcę wprowadzić tradycję uroczystego obchodzenia świąt dla moich chłopaków. Ja, mam bardzo miłe wspomnienia z dzieciństwa, kiedy rodzina zjeżdżała się u babci na wsi, padał śnieg, przychodził Mikołaj i chodzili tzw. wilijaże, czyli kolędnicy. Było tak rodzinnie, ciepło i miło. Z sentymentem wspominam te czasy dlatego też chcę żeby moje dzieci też miały takie wspomnienia.
Zapomniałam się pochwalić J przedwczoraj kupiłam za 12 zł. ręczny odkurzacz. Od dawna marzyłam o takim ale drogie były. I teraz udało mi się wylicytować J na allegro. Nie wspomniałam o tym ale nadal moje uzależnienie istnieje i ciągle coś licytuję. Trzeba z tym skończyć bo względy oszczędnościowe. Jedynie czym mogę się wytłumaczyć to, to że nie licytuję wysoko i zwykle mieszczę się w 20 zł. a fajne rzeczy można w ten sposób kupić.

W tym tygodniu odkryłam też, że niedaleko mam Netto i też kilka drobiazgów kupiliśmy J. Tak więc przygotowania wystroju świątecznego idą pełną parą, zakupiłam też produkty do pieczenia ciast – nie lubiłam siedzieć w kuchni ale jakoś mnie natchnęło. To ten duch świąt J.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty