Iwostin, Hydro Sensitia, Multi-odżywczy krem na dzień


To krem regenerujący i zapewniający komfort skórze. Działa ochronnie na skórę tworząc na jej powierzchni barierę, chroniącą przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, takich jak wiatr, zmienne temperatury oraz wiatr. Poprawia kondycję skóry, łagodzi uczucie dyskomfortu, uczucie suchości i ściągnięcia skóry. Ponadto ma działanie intensywnie nawilżające, sprawiając, że skóra staje się wygładzona już po pierwszej aplikacji zmniejszając jej szorstkość, nadając elastyczność. Uczucie nawilżenia skóry utrzymuje się przez kilka godzin. Wzmacniając barierę hydrolipidową chroni przed wysuszeniem i podrażnieniem. Nie powoduje nadmiernego obciążenia czy tłustości skóry.


Krem przeznaczony jest dla skóry bardzo suchej i wrażliwej.
Co mogę powiedzieć o tym kremie? Jak inne kosmetyki tej marki, które do tej pory stosowałam, również i ten mnie nie zawiódł. Mam suchą skórę, przez to często podrażnioną i potrzebują dobrego kremu, który pomoże utrzymać ją w dobrej kondycji. Mam uczucie odprężenia, uelastycznienia, takiego naprężenia skóry. Podrażnienia, które miałam wcześniej znikły, wysuszenia też przestały się pojawiać.


Składniki:
• Lipex Omega 3/6 sprzyja uzupełnianiu braki kwasów tłuszczowych i dając ulgę suchej skórze, chroniąc ją przed niekorzystnym wpływem czynników środowiskowych oraz przed podrażnieniami. Utrzymuje skórę w dobrej kondycji.
• Witamina A reguluje procesy złuszczania naskórka i jest wymagana do utrzymania integralności skóry jako bariery ochronnej, dzięki temu wspomaga funkcje obronne skóry.
• Olej z pestek winogron wygładza i uelastycznia skórę, chroni ją przed utratą wody, działa przeciwstarzeniowo.
Przeznaczony jest do codziennego stosowania. Krem należy nakładać rano na skórę twarzy i szyi. Może być stosowany jako odżywcze serum w stanach wyraźnego przesuszenia i podrażnienia skóry.

A teraz punktacja J.
Opakowanie:  – 5 punktów, łatwe dozowanie, wygodna tubka.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów.
Cena: ok. 34 - 39 zł. – 5 punktów, opakowanie ma pojemność 50 ml, więc jest spore. Dodatkowo krem jest wydajny.


Razem: 15 punktów na 15.

Komentarze

  1. nie używałam produktów z tej firmy , a z kremami pod oczy rzadko mam styczność. na tę partię jestem za leniwa aby dbać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam ale wraz z upływem czasu wyraźnie skóra daje o sobie znać.

      Usuń
  2. Iwostin pamiętam z rekomendacji dermatologa pod kątem trądziku. Dobra firma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję, może to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę świetne kosmetyki ma ta marka.

      Usuń
    2. Sprawdzę przy najbliższej okazji, mam nadzieję, że nie będzie mnie uczulać, a to byłoby już naprawdę coś. :)

      Usuń
  4. Niestety, na Iwostin moja skóra reaguje wypryskami i masakrycznym podrażnieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka szkoda. U mnie te kosmetyki łagodzą problemy skórne.

      Usuń
  5. Wygląda fajnie. Nie miałam nic z tej firmy jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam różne kosmetyki i zawsze byłam zadowolona. Dobra marka.

      Usuń
  6. Krem przeznaczony jest dla skóry bardzo suchej i wrażliwej czyli dla mnie musze go wypróbować koniecznie przed urlopem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu, więc dosyć ciężko mi się wypowiedzieć w tym temacie. Poza tym nie wiele używam tego typu kosmetyków. Chyba, że czasami krem do rąk, bo przy swojej pracy mam dosyć poniszczone dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O skórę trzeba zadbać, bo sama sobie nie poradzi.

      Usuń
  8. Bardzo zainteresowała mnie ta recenzja to chyba produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę u Ciebie nowość, której nie znam. Kiedyś miałam nawilżający krem i był całkiem niezły

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego kremu. Nigdy nie używałam nic tej marki. Powiem mamie o nim. Ona ma suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię tą markę chociaż tego kremu nigdy nie używałam :)
    On ma raczej taką lekką konsystencję na lato czy jest bardziej treściwy i lepszy na jesień/zimę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam kiedyś tej marki do skóry trądzikowej, wydałam na cały zestaw kremów, żelów i toników ponad 200 zł i nic nie pomogło, a mogę powiedzieć, ze nawet było gorzej. Dlatego nie mogę się już zmusić by spróbować od nowa :/ Cieszę się, że tobie pomaga, ale ja podziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inną cerę. Szkoda, że Tobie nie pomógł.

      Usuń
  13. Na szczescie nie mam suchej skory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam młodsza nie miałam tego problemu. Na starość się pogorszyło 😋.

      Usuń
  14. No taki krem to prawdziwy skarb dla wrażliwych cer!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam bardzo duży problem z dobraniem kremu, zwłaszcza,że mam skórę tlusta z problemami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marka oferuje szereg różnych kosmetyków, dostosowanych do każdego rodzaju cery.

      Usuń
  16. Myślę, że warto się za im rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tę markę. Mają świetne kosmetyki, które sprawdzają się w różnych sytuacjach.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty