Iwostin, Hydro Sensitia, Nawilżający krem pod oczy recenzja


Skóra pod oczami jest delikatna i wymaga specjalnej pielęgnacji. Kremom pod oczy stawiam wysokie wymagania i tak oto trafiłam na krem pod oczy Hydro Sensitia marki Iwostin. Elementem, który mnie dodatkowo zachęcił do posiadania tego kosmetyku była informacja, że jest on hypoalergiczny. Jeśli chodzi o kremy pod oczy to dla mnie bardzo ważne, bo zwykle wywołują one u mnie podrażnienie, zaczerwienie, szczypanie i łzawienie oczu. A jak zareagowały moje oczy na ten krem? Rewelacyjnie. Nic się nie dzieje, mogę go swobodnie stosować, bez obaw przed podrażnieniem.


Jakie ma działanie tan krem? Otóż to nawilżający kosmetyk przeznaczony głównie dla skóry suchej i jak wspomniałam – skłonnej do alergii. Jak deklaruje producent wzrost nawilżenia obserwowany jest po 1 h od aplikacji. Działa kojąco i łagodząco oraz przeciwzmarszczkowo. Wzmacnia barierę lipidową naskórka. Daje natychmiastowe uczucie ukojeni i złagodzenia podrażnień. Ponadto, po stosowaniu kremu, mamy uczucie liftingu.  Spłyca zmarszczki i zmniejsza ich długość. Zmniejsza widoczność cieni pod oczami oraz ujednolica koloryt skóry. Czy tak faktycznie się dzieje? A i owszem. Moja skóra jest rozprostowana, zmniejszyły się cienie, mam uczucie świeżości i odprężenia skóry. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Łatwo się rozprowadza, dobrze wchłania, pozostawiając na skórze jakby powłokę. To umożliwia swobodne nakładanie makijażu. Makijaż się nie waży i długo utrzymuje.


Przebadana medycznie, innowacyjna formuła o składzie:
3% Fucogel - intensywnie nawilża, odbudowując barierę ochronną skóry. Koi i łagodzi podrażnienia.
Ekstrakt ze świetlika - który koi i tonizuje oraz ekstrakt z ogórka, zawierający witaminę C i minerały (żelazo, magnez), o działaniu nawilżającym i poprawiającym kondycję.
Oliwa z oliwek i Maricol S (kolagen morski) - które nawilżają i wspomagają odnowę naskórka, działając przeciwzmarszczkowo.

Krem należy stosować w codziennej pielęgnacji. Niewielką ilość trzeba nanieść na skórę wokół oczu i delikatnie wklepać opuszkami palców. Można go stosować zarówno rano, jak i wieczorem.

A teraz punktacja J.
Opakowanie:  – 5 punktów, łatwe dozowanie.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów.
Cena: ok. 20 - 22 zł. – 5 punktów, gdyż to cena za 25 ml pojemności, a kremy pod oczy są zwykle mniejsze.


Razem: 15 punktów na 15.

Komentarze

  1. Ja muszę znaleźć coś na oczy, bo mam straszne sińce pod nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wpis. Zawarłaś w nim niezbędne informacje. Do mojej cery ten krem się nie nada ale już wiem komu podeślę Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że komuś te informacje mogą się przydać.

      Usuń
  3. Szukam właśnie dobrego kremu pod oczy. Czy dostane go też w aptece lub drogerii typu Natura, Rossmann?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie w aptece. W drogeriach nie potrafię powiedzieć ale bardzo możliwe.

      Usuń
  4. Sądząc po opisie i po Twojej punktacji krem jest fajny i warto po niego sięgnąć 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie lepszego kremu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą serię do buzi, niestety średnio się sprawdza, mam wrażenie ze krem choć tresciwy z moją suchą skórą śnie radzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna marka, lubię jej produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę markę, przyjrzę się bliżej kremowi, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pod oczy to by mi sie bardzo przydal ale zaden poki co u mnie sie tak na 100% nie sprawdzil :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze problemy z podrażnieniem, a ten nic złego mi nie robi i widzę pożądane efekty.

      Usuń
  10. A masz coś dla panów podobnego do polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie miałam ale pomyślę o czymś dla męża, to na pewno z recenzuję.

      Usuń
  11. kiedyś smarowałam pod oczami, a teraz jestem na to za leniwa. no nie chce mi się, zapominam .. sama nie wiem. firmę znam, ale tego produktu akurat nie miałam. muszę się znowu jakoś zregenerować i zacząć dbać o okolice oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O skórę wokół oczy trzeba koniecznie dbać, bo jest bardzo delikatna.

      Usuń
  12. Duża pojemność jest tego kremu a cena rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  13. To może być coś dla mnie, chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzadko kiedy stosuję specjalny krem pod oczy :D zazwyczaj zwykły nawilżający ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra wokół oczu jest delikatniejsza i warto o nią dbać zawczasu.

      Usuń
  15. bardzo lubię iwostin :) ciekawa jestem tego kremu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba spróbować. Dziś z tej serii krem do twarzy recenzja 😊

      Usuń
  16. Robiłam kilka podejść do kremów pod oczy i zawsze kończyły w śmietnku-przeterminowane. Nie to, żeby były złe, ale zazwyczaj o nich zapominałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty