Kubuś i Przyjaciele - dzieci się ucieszą


Dzieci uwielbiają Kubusia Puchatka, bo kto go nie zna i nie kocha? To kochany, dobry, uczuciowy i naprawdę mądry Miś, który ma prawdziwych przyjaciół. 


Od stycznia, bieżącego roku, można kupić gazetkę dla naszych milusińskich pod tytułem „Kubuś i Przyjaciele”. To naprawdę genialne czasopismo pełne zagadek, historyjek, opowieści, rebusów i dopasowywanek. Taka pomoc dydaktyczna, bo nie waham się w ten sposób nazwać tej pozycji, przypadnie do gustu każdemu dziecku. Pozwoli mu rozwinąć spostrzegawczość, umiejętność łączenia faktów, kojarzenia. Ponadto gazetka jest cudownie wydana, pełna kolorowych postacie ze Stumilowego Lasu. W samym środku czasopisma znajduje się plakat, które dziecko może powiesić nad swym łóżkiem. 




Dodatkową atrakcją jest zestaw podróżnika składający się ze szkła powiększającego, lornetki i barwnych naklejek. 



Moje dzieci od razu rozpoczęły wertować kartki, oglądać rysunki i bawić się w proponowane łamigłówki. Zestaw podróżnika cieszy się ogromnym powodzeniem i zainteresowaniem J.

Komentarze

  1. Kurcze, ale fajny pomysl dla dzieciakow, ja pamietam, ze uwielbialam roznego rodzaju gazetki jak bylam dzieckiem a ta rzeczywiscie wydaje sie bardzo fajna pomoca edukacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Córka jeszcze tej bajki nie zna ale z pewnością niedługo i na Misia "zachoruje" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam wiele lat w dzieciństwie zakochana w bajce i książkach o Kubusiu. Moje dziecko na razie kompletnie nie przejawia fascynacji, ale może wkrótce się to zmieni. Za to miłość do wszelkich gazet, gadżetów i zadań do wykonywania jest niewyczerpana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Kubusia Puchatka. Akurat mam nawet kilka układanek z Jego udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać, kiedy moja córeczka podrośnie i będziemy mogły razem czytać takie gazetki. Mam nadzieje, ze polubi Kubusia Puchatka tak jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te dodatkowe gadżety. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naklejki to ulubiony dodatek mojej córki we wszelkich książeczkach z gazetach czy kolorowankach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że Dzieciom tak spodobała się gazetka 😄

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubuś zawsze był fantastyczny. Fajnie, że dalej jest przyjacielem dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupilam kilka ksiazek o Kubusiu w j. angielskim , poniewaz byly przepieknie wydane. Zostalam fanka Misia Puchatka :) wraz z synem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty