Nawilżający Krem do Twarzy CeraVe do skóry normalnej i suchej - recenzja


Nawilżanie jest bardzo istotnym elementem pielęgnacji skóry twarzy. Przesuszona skóra potrafi się łuszczyć, pojawiają się szybciej zmarszczki, starzeje się. Odkryłam niedawno nowość, krem, o którym wcześniej nie słyszałam, a który wydał mi się godnym uwagi i nie pomyliłam się.


Nawilżający Krem do Twarzy CeraVe przeznaczony jest do skóry normalnej i suchej. Ma za zadanie nawilżać oraz wspierać odbudowę bariery ochronnej skóry. W jego skład wchodzą trzy kluczowe ceramidy, niacynamid oraz kwas hialuronowy.

Ceramidy to lipidy wstępujące naturalnie w naskórku. Ich głównym składnikiem są nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT. Stanowią 50 % wszystkich lipidów obecnych w komórkach ciała. Wygładzają zmarszczki, ujędrniają skórę, łagodzą podrażnienia, przyspieszają proces regeneracji – także skóry trądzikowej, atopowej i alergicznej.

Niacynamid może być stosowany w terapii odmładzającej do redukcji drobnych linii i zmarszczek, wyrównywania kolorytu skóry poprzez zmniejszenie przebarwień i zażółceń skóry.


Dzięki swoim właściwościom, kwas hialuronowy odpowiada za prawidłowe nawilżenie i ujędrnienie naszej skóry. Niestety, wraz z wiekiem ubywa go nam, dlatego tak ważne jest uzupełnianie jego braków. 


Krem umieszczony jest w bardzo wygodnym i poręcznym opakowaniu. To tubka zakończona dozownikiem, pozwalająca wydobyć kosmetyk do ostatniej kropli.

Krem nie zawiera substancji zapachowych, co jest szczególnie ważne dla osób z alergiami i uczuleniami, nie podrażnia.

Z kremu na prawdę jestem bardzo zadowolona. Okres grzewczy wysusza skórę do granic wytrzymałości, a on pomógł mi utrzymać równowagę w nawilżeniu, chroni przed przesuszaniem. Bardzo dobrze się nakłada i świetnie wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Ma lekką konsystencję, nie powoduje powstawania zaskórników.

A teraz punktacja :).
Opakowanie:  – 5 punktów, łatwe i wygodne dozowanie.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów.
Cena: ok. 40 zł – 4 punktów.
  
Razem: 14 punktów na 15.


Komentarze

  1. teraz, gdy kaloryfery wysuszają powietrze bez dobrego kremu ani rusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych kosmetykach, a w okresie zimowym mam bardzo duże problemy z suchą skórą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem z taką punktacją za około 40 zł - nie jest źle. Bardzo dobry wynik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny :) Muszę wypróbować :)
    Zapraszam do siebie:
    https://naprawdenienazarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście używam tylko te kremy które posiadają wyciąg z pijawki :) Moim zdaniem leczenie pijawkami staje się coraz bardziej popularne i ma ogromną przyszłość. Coraz większa liczna gabinetów medycyny naturalnej daje nam taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam cerę mieszaną, więc nie dla mnie - ale polecę koleżance, która boryka się z nadmiernym przesuszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej nadaje się do mieszanej, to lekki fluid. Pytanie, czy wart jest swojej ceny, bo w składzie polskiej wersji ceramidy znalazły się na psim końcu.

      Usuń
  7. Jeszcze nie miałam przyjemności testować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tę chwilę jestem zadowolona z tego, który obecnie używam. Niemniej wezmę pod uwagę ten, o którym wspominasz, przy okazji kolejnych kosmetycznych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O dobrze, że mi przypomniałaś ..muszę kupić krem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie mam bardzo suchą skórę, dzięki za opinie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kosmetyków, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Ale akurat ten krem nie jest do mojego typu cery.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mogę również polecić.
      Mam skórę alergiczną, wrażliwa-bardzo wymagająca.
      Po phisiogelu to jeden z nielicznych kremiw, który nie uczula,a i fajnie nawilza.
      B.dobry jest też valsam do twarzy i cialao lekkiej konsystencji.
      Świetny.

      Usuń
  14. Nie testowałam go jeszcze, ale kto wie może warto go przetestować ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) 
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/pomadki-golden-rose-recenzje.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że trafiłaś na tak dobry krem. :) sama z chęcią go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty