Avon, Black Suede Touch prawdziwie męski zapach


Zapach, to nieodłączny element życia. Stymuluje, zachęca, ale gdy jest nieprzyjemny potrafi odstraszyć. Jako przeciętna przedstawicielka płci żeńskiej lubię, kiedy w moim otoczeniu pięknie pachnie, kiedy osoby mnie otaczające rozsiewają przyjemną woń. Nie jest więc niczym dziwnym, że chcę, aby moja druga połówka również przyjemnie i pociągająco pachniała. W tym miejscu chcę Wam napisać o naszym nowym odkryciu, mianowicie o zapachu od firmy Avon – Black Suede Touch, prawdziwie męskim zapachu.



Zapach został zainspirowany właśnie mężczyznami i emanowanym przez nich ciepłem, emocjami, uczuciami, urokiem i dojrzałością. Kompozycja zapachowa jest nie byle jaka, orientalno – korzenna nuta zapachowa imbiru, paczuli i drzewa kaszmirowego, to raj dla nozdrzy. Rozgrzewający imbir wzmocniony jest nutą pieprzu i aromatem paczuli. Głębia kompozycji uzyskana została prócz aromatu paczuli, również dzięki ciepłej wanilii. Pierwsze docierają do nas zapach imbiru, później paczuli i pieprzu. Po pierwszym wrażeniu pojawiają się nuta drzewa kaszmirowego, gałki muszkatołowej, piżma, wanilii, które to nadają głębię pozostającą do końca.



Zapach jest naprawdę męski, uwodzicielski, upajający, wręcz uzależniający, ale nie nachalny. Utrzymuje się długo na skórze, świetnie się z nią komponując. Przytulona do męża czuję się komfortowo, bezpiecznie i niesamowicie przyjemnie.

To prawdziwy bestseler! 



Mój mąż jest zachwycony, a ja uważam, że ten zapach to prawdziwy strzał w dziesiątkę!

Black Suede Touch jest idealny na prezent z każdej okazji.


Komentarze

  1. Nie znam jeszcze tego zapachu, ale przyznam się, że lubię męskie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dostałam próbkę tego zapachu, ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Po tej recenzji zamówię go u koleżanki, gdy tylko będę wybierać się do Polski. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe, że mój przyszły narzeczony ;) też byłby zachwycony, bo lubi takie właśnie korzenno-drzewne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  5. O to ja go zupełnie nie znam ale nabrałam ochoty żeby sprawdzić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poznam zapach, może wpasuje się dla moich panów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej przypomniałaś mi czasy gdy zamawiałam produkty z katalogu :) nadal sprzedaż odbywa się z pośrednictwem konsultantek?

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kilka kosmetyków mają wartych uwagi, przynajmniej u mnie się sprawdziły. :)

      Usuń
  9. Kosmetyków nie lubię, ale perfumy zawsze mieli ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się męskie zapachy perfum.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, jak damskie perfumy z Avonu nie zawsze do mnie trafiają, tak męskie niemal za każdym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tej pory Avon męski raczej do mnie nie trafiał. Przy okazji sprawdzę. Dzięki za rekomendację.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty