Owady i kwiaty / Myszka szuka domu od Wydawnictwa Egmont


Akademia Mądrego Dziecka znana jest mi nie od dziś. Z książeczkami tego typu już się zetknęliśmy (klik) i tak, jak poprzednio jesteśmy z nich bardzo zadowoleni.


Tym razem mam dwie książki z Akademii Mądrego Dziecka – Owady i kwiaty oraz Myszka szuka domu. Każda z książeczek jest cudownie wydana, kolorowa i pełna barw, dziurka przechodząca przez wszystkie strony, za wyjątkiem ostatniej, intryguje i zachęca do zaglądania dalej. Moim dzieciom bardzo podobają się te książeczki z otworkami. Wierszyki są mistrzostwem świata, przyjemne i mądre.





Owady i kwiaty, dziecko ma możliwość poznania różnych gatunków roślin i zwierząt, chociażby gąsienice, motyle, biedronki i skorki oraz wielu innych gatunków ciekawych owadów. Są róże, kaczeńce, zawilce i wiele innych, barwnych roślin. Bardzo podoba mi się, że dziecko ma możliwość poznawania nowych wyrazów.




Natomiast Myszka szukadomuto perypetie malutkiej myszki, która zgubiła się, szuka dom i mamusi. Na swej drodze trafia do nor, gniazd, jaskiń i innych kryjówek dzikich zwierząt. Podczas poszukiwań dziecko poznaje nazwy gatunków dzikich zwierząt zamieszkujących w lesie i na łące. Mała Myszka jest dzieciom szczególnie bliska, wczuwają się w jej los, co pozwala wyrobić w nich poczucie empatii.

Obie książeczki są zajmujące, pobudzające do myślenia i chęci poznanie ciągu dalszego. Dziecko rozbudza swoją ciekawość, poszerza wiedzę i chęć poznania świata. Książeczki są wydane w naprawdę interesujący sposób. Moje dzieci są nimi zachwycone.

Komentarze

  1. Absoultnie piękna i rozwijająca wyobraźnię grafika. Podoba mi się pomysł, że „zagłebiamy się” coraz dalej wraz z ta diurką w obrazku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze książeczki :) Grafika jest cudowna i ta dziurka - pomysł genialny

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pięne te książeczki, aż chce się je wziąć do ręki i przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne książeczki, moja córka brdzo je lubi.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tę serię, jest niezwykle kolorowa i ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te książeczki. Dzieci uczą się przez czytanie i oglądanie obrazków. Poznają świat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obrazki, dzieci na pewno je pokochają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne informacje przekazane w prosty ładny sposób. Z moich doświadczeń wynika, że dzieci kochają takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam je dziś w Empiku, miałam w ręce i muszę przyznać, że akurat te do mnie nie przemowiły. mamy w domu ksiażeczki z tej serii, w których można przesuwać obrazki i te podobają mi się bardziej. Oglądałam też propozycje dla nieco starszych dzieciaków i tam to już wpadłam w zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest genialne, nigdy nie widziałam tych książeczek ale tu robia ogromne wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, kolorowe grafiki! Takie pełnie kolorów świetnie wpływają na wyobraźnię dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna grafika, przyciągająca wzrok każdego maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasze dzieci uwielbiają ta serię. I to zarówno ten najmniejszy jak i ci więksi 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój przedział wiekowy już :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Te książeczki są naprawdę bardzo kreatywne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książeczki rozwijające wyobraźnię zawsze lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te książęczki, do poczytania dla siebie i na prezent świetnie się nadają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Książeczki o kwiatach? Koniecznie :) A potem z dzieckiem można razem sadzić w ogrodzie i sprawdzać jak dany kwiat wygląda na żywo. Ja polecam kupować nasiona na https://florexpol.eu/115-nasiona-kwiatow . Zobaczcie ile to daje możliwości do wspólnego poznawania natury, roślinności. Już nie tylko w książeczkach. Moje dzieci są zafascynowane ogrodnictwem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty