Nie godzę się z tym, że muszę się poddać upływowi czasu

KWID Kid'Sleep w kolorze różowym<br>Dostępny w sklepie babymama.pl<br>Cena 129 zł</br>
Dzisiaj byliśmy na zakupach w galerii handlowej i okazało się, że trafiliśmy na przeceny. Mam wyrzuty sumienia kupując kolejne ciuchy, bo szafy ledwie się domykają, ale ja nie mam w czym chodzić. Po ciąży niestety jeszcze nie wróciłam do swojej figury, mam nadzieję, że w ogóle uda mi się to kiedykolwiek. Pamiętam, jak jakiś czas temu usłyszałam opinię, że jestem starsza i to normalne, że figura się zmienia i trzeba się z tym pogodzić. A właśnie, że nie, ja nie mam zamiaru godzić się z upływem czasu. To błąd rezygnować z walki o lepszy wygląd tylko dlatego, iż człowiek nie ma już -nastu lat. Nie muszę godzić się z tym, że cera się starzeje i przybywa trochę więcej tłuszczu. Trzeba walczyć z tym wszystkim i robić co się da żeby, jeśli nie cofnąć czasu, to chociaż spowolnić jego upływ.

Zdjęcie: http://www.edziecko.pl/zakupy/1,79392,7416809,Twoje_dziecko_spedza_zbyt_duzo_czasu_przed_telewizorem_.html

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty