Zwykły dzień

Dzisiaj w nocy jeden z moich synów nie miał potrzeby snu, tzn. niby chciało się spać ale coś było nie podłodze ze snem. Ne wiem czy się śniło coś strasznego, czy tak po prostu. Ogólnie nie było najgorzej. Ja w półśnie smoczek zapodawałam.
W TV na TVN4 jest mój ulubiony serial „Zaklinacz dusz”. Znam te odcinki na pamięć J ale znowu oglądam.
U mnie pogoda barowa, plucha, pochmurno ale w miarę ciepło. Wystawiłam na schody chryzantemy w donicach. Lubię dużo kwiatów i mam nadzieję, że te przetrzymają i w przyszłym roku znowu wzejdą i zakwitną. Oglądałam ogromne donice, bardzo ładne ale po 100 zł. za sztukę, to trochę dużo. Cóż, na razie pozostaną te, które mam.
Wracając do TV to znowu jest Harry Potter. Nie cierpię fantastyki ale to taka bajka i często wracam do filmów. Książek nie czytuję więcej niż raz. Może kiedyś, za wiele lat, gdy nie będę pamiętała co się działo. Uwielbiam książki Joanny Chmielewskiej, pierwszą przeczytałam z 15 lat temu i była to „Krowa niebiańska”. Nic z niej nie pamiętam więc może kiedyś znowu przeczytam wszystkie książki od nowa.

A wracając do dzieci to ponownie polecam filmiki/piosenki na you tubie. Moje dzieci uwielbiają J.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty