Zderzenie ze służbą zdrowia, czas oczekiwania na wizytę specjalistyczną

Dzisiaj był hit. Postanowiłam się wziąć za siebie, więc również i za mój brzuch pociążowy, który wygląda jak ciążowy. Trzeba zatem odwiedzić również endokrynologa. Dostałam skierowanie od lekarza rodzinnego i poszłam się zapisać. Mam świadomość, że nikt od ręki mnie nie przyjmie ale… Najbliższy termin wizyty za trzy lata J. Tak, trzy lata. Ręce opadły i wybrałam śmiech zamiast płaczu. Idę więc prywatnie pod koniec miesiąca. Mam wyjście ale co mają powiedzieć ludzie poważnie chorzy, których nie stać na wizyty prywatne a czas nagli?! Na moich starych śmieciach to maksymalny czas oczekiwania do endokrynologa był pół roku. Wiem, bo w ciąży szukałam takiego specjalisty. To już było długo. Po prostu brak mi słów. 

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty