Jak się ubierać i nie ubierać przy małym biuście

Nie należy ubierać koszulek z głębokim dekoltem, gdyż odsłaniają kościstą klatkę piersiową. Również nieodpowiednie są koszulki z głębokim dekoltem w serek i z rękawem trzy czwarte.
Bardzo korzystne są koszulki wysokie pod szyję, bez rękawów, wówczas uwaga koncentruje się na ramionach, które są jednakowo szczupła na całej długości.

Zdjęcie: https://pl.pinterest.com/bluemooncompany/bluzki/


Najgorszą bluzką będzie gorsetowa, gdyż jest ona przeznaczona dla uwydatnienia biustu. Złym wyborem jest również prosta bluzka, bez ramiączek.
Najlepszą będzie bluzka bez pleców, zapinana na szyi. Odkryte plecy są sexowne. Inne, dobre rozwiązanie to bluzka bez rękawów z wstawką z przodu.

Zdjęcie: http://szafa.pl/c9929549-bluzka-bez-plecow.html

Sukienka najgorsza będzie w stylu empire, wisi jak worek. Również dopasowana i obcisła, streczowana na cienkich ramiączkach nie będzie dobrze wyglądała opinając kościste ciało.
Strzałem w dziesiątkę będzie suknia pod szyję i lekko prześwitująca. Innym rozwiązaniem, dla mnie najpiękniejszym, jest sukienka ze spiczastym dekoltem sięgającym pępka. Suknie bez pleców eksponują inną, sexowną kobiecą stronę.

Zdjęcie: http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,814371,iAId,54331


Nieodpowiednim będzie sweter długi z cienkiej dzianiny, przylegający ściśle do ciała. Trafnym wyjściem będzie sweter z grubej dzianiny, z szerokim golfem. Alternatywą sweter z grubszej dzianiny z obcisłymi rękawami i okrągłym wycięciem pod szyją.

Zdjęcie: https://sprzedajemy.pl/piekny-sweter-gruby-cieply-golf-bialy-l-xl-lodz-7cf768-nr28824422

Komentarze

  1. Mnie to nie dotyczy, Ale na pewno ktoś skorzysta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) ale było o dużym, to jest i o małym biuście :)

      Usuń
  2. Mnie nie dotyczy ten post, ale myślę, że jest bardzo przydatny dla innych :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też myślę tak jak ty, co za dużo to nie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie każda kobieta co ma mały biust jest koscista. Uważam, że do każdej kobiety pasuje co innego. Niekoniecznie mały biust to wada i trzeba to nadmiernie ukrywać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że tak. To żadna wada ale trzeba podkreślić jego urodę :).

      Usuń
  5. Nie każda kobieta co ma mały biust jest koscista. Uważam, że do każdej kobiety pasuje co innego. Niekoniecznie mały biust to wada i trzeba to nadmiernie ukrywać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że faceci nie mają tego problemu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam biust normalny za to jestem bardzo koscista. A na tredny nie patrzę nosze to co lubię i co mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo. Ja tylko napisałam o ogólnych zasadach, a każda kobieta ma prawo ubrać się tak, jak sobie życzy.

      Usuń
  8. Super wpis ! Przyda sie ;) zachecam do obserwacji mojego bloga , ja juz Twojego zaobserwowalam ;)

    Www.sladamikobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed ciążą artykuł idealny dla mnie, po porodzie zaś juz nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre tu to nawet według mnie laika jest kompletnie nie udane, a wpis super napisany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie bardiej zainteresował post o dużym biuście :) a ten podeślę koleżance, która zawsze narzeka na swój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było o dużym, to jest i o małym :). Może koleżanka skorzysta :).

      Usuń
  12. Mam mały biust, ale ubieram to co mi się podoba. Gdybym miała cały czas odmawiać sobie ubrań, to bym zwariowała. Akceptuję swój wygląd, więc to jest najważniejsze.
    Pozdrawiam

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Gratuluję pewności siebie, bo wielu kobietom jej brakuje :).

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się rozcięcia na plecach i mięsiste swetry. Najważniejsze i tak jest, by nosić to, co się lubi. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post.Ja nie mam z tym problemu odkąd przytyłam to i moje piersi jakieś większe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to dobrze, że wszystko rozkłada się równomiernie :).

      Usuń
  15. Świetne rady, ja czasami jeszcze ratuje się dekoltem w serek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Post jakby z dedykacją dla mnie ;) Tak coś czułam, że moje ulubione bluzki zapinane pod szyją to strzał w dychę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam już ten post. Na prawdę mega przydatny!
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/2017/08/stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Post w sam raz dla mnie! Dzięki za rady.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze miałam odwrotny problem. Najgorzej sprawa wygląda z koszulami i każdym ubraniem z guzikami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze miałam odwrotny problem. Najgorzej sprawa wygląda z koszulami i każdym ubraniem z guzikami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatny post :) Na pewno wielu osobom się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatny post. Z pewnością mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie post dotyczy, ale odetchnęłam z ulgą widząc, ze nie popełniam modowych wpadek :D


    Pozdrawiam,
    paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. przejrzałam parę postów i zostaję na dłużej :* super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przydatny post :) reszta też bardzo fajna :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja mam małe piersi i nie przejmuję się tym, bo jeśli mam ochotę na pokazanie troszkę dekoltu, to ubieram odpowiedni do tego stanik, który ulepszy mi cycki i sprawa rozwiązana :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dobrze, że napisałaś ten post! Dzięki temu wiem, w czym powinnam chodzić, bo mam bardzo mały biust, wszystko przez treningi i siłownię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę jednak, że osoby z małym biustem również mogą nosić głębokie dekolty. Nie każda dziewczyna, która ma mały biust jest na tyle chuda, aby było widać jej kości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny , bardzo przydatny post :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post, w moim przypadku jak najbardziej przydatny :D
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  31. super na pewno pomogłaś tym wpisem wielu dziewczynom;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny post, w moim wypadku na szczęście nie ma zastosowania. :)
    La-karolla.blogspot.com
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać jak duże znaczenie ma.odpowiedni dobór stroju. Mnie to nie dotyczy bo mam spory biust i chętnie bym oddała komuś jeden rozmiar 🙂

    OdpowiedzUsuń
  34. Och jak ja chciałabym mieć mały biust. No niestety...:) Ale stylizacje bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarna i biała bluzka z odkrytymi plecami po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń
  36. Wpis dla mnie :) ciekawe te zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne porady, w pełni trafione Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobre są takie wskazówki, bo każda z nas ma inną figurę i co innego będzie dla każdej z nas odpowiednie. Też zawsze do butów przywiązuję dużą wagę, żeby były wygodne i pasowały do stylizacji. Teraz internetowe sklepy jak https://butymodne.pl/ideal-shoes-skora-ekologiczna-p189.f117.html mają ciekawy wybór, a przy tym ceny naprawdę atrakcyjne. Można sobie coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  39. No ten dekolt do pępka u Pauliny rewelacja. Tylko trzeba mieć mały biust i być super szczupłą. I do takiej sukienki koniecznie takie osłonki https://julimex.pl/pl/p/Silnie-unoszace-oslonki-Rabbit-PS-10/1664 będą się piersi wydawały większe mimo wszystko. A będzie dyskretnie, w końcu nic nie będzie widać bo między piersiami nie ma połączenia jak w biustonoszach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty