Licheń - fotorelacja

Dzisiaj pierwsza fotorelacja. W tą sobotę byliśmy w Licheniu. Ostatnio to miejsce odwiedzałam z 20 lat temu, więc pierwszy raz miałam zobaczyć bazylikę. Dużo o niej słyszałam, że jest sam przepych itp. Byłam ciekawa tego ogromu bogactwa i co sądzę o tym co zobaczyłam? Uważam, że jest to budowla na miarę międzynarodową. Nie raz widziałam w innych krajach piękne katedry, kościoły i meczety, to wszystko było ogromne, piękne i odznaczało się stałością. Taka jest właśnie bazylika w Licheniu. To budowla nie na 100 – 200 lat ale na wiele wieków. Fakt, materiały, wykonanie nie wygląda na tanie i myślę, że przez to przetrwa te wieki. Mnie się podobało, zrobiło na mnie wrażenie i uważam, że to dobrze wydane pieniądze.
Poza tym chcę dodać, że nie ma tam komercji. Samo otoczenie dobrze zorganizowane i przygotowane dla pielgrzymów, odwiedzających. Są bary, w których można niedrogo zjeść, punkty z lodami, są parkingi bezpłatne.

Jestem zadowolona z tego wyjazdu. Podobało mi się i miło spędziłam czas.














Komentarze

  1. Jeju, jak mnie tam dawno nie było! Przy mojej ostatniej wizycie tam dopiero stawiali tę kopułę :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwłaszcza ostatnie zdjęcie tak mocno oddziałuje na moją wyobraźnię, chętnie bym się tam wybrała. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie z Glogoty, pamiętam ją jeszcze z dzieciństwa.

      Usuń
  3. Ja też bardzo dawno tam byłam i byla okropna wichura, która poniszczyła wiele miejsc i rzeczy, ale jest tam wyjątkowo i kiedyś tam na pewno wrócę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty