Co i gdzie kupić dziecku pod choinkę?

Idą święta, rozpoczął się szał zakupów, a jeszcze największe nasilenie przed nami. Prócz produktów spożywczych, tak oczywistych z okazji tych świąt, kupujemy nowy sprzęt, meble itp., żeby móc się pokazać odwiedzającym nam gościom. Oczywiście kupujemy również prezenty, szczególnie dla dzieci.

W obecnych czasach można znaleźć mnóstwo podpowiedzi w tym zakresie poczynając od gazetek reklamowych, poprzez reklamy radiowe, telewizyjne, ale również blogi itp. Jak jednak wybrać ten właściwy prezent, a przy tym nie zbankrutować?

Otóż wielu rodziców zaczyna kupowanie prezentów dużo wcześniej, zbierając jeden do drugiego, sukcesywnie, regularnie. Jest to bardzo dobry sposób. Metoda małych kroczków, kupujemy nie bankrutując od razu, szczególnie, gdy dzieci jest więcej. To jest świetne i mądre rozwiązanie, ale w wielu przypadkach, zdarza się, że te prezenty są kupowane na ostatnią chwilę. Wtedy jest sztuką kupić coś interesującego, a jednocześnie w dobrej cenie. Pomocnym tu będzie na pewno internet. Nie ma co ukrywać, te same zabawki, co w sklepie, bardzo często możemy kupić online w dużo niższej cenie. Jeżeli kupujemy coś własnym dzieciom możemy tez skorzystać z tzw. drugiej ręki. Przecież czasami ktoś może mieć prawie nieużywane zabawki, nietrafione prezenty, których chce się najzwyczajniej pozbyć. Ja, sama mam sporo rzeczy od kogoś i są to zabawki w bardzo dobrym stanie. Świetnym rozwiązaniem jest OLX, gdyż to są oferty z naszej okolicy, możemy podjechać, obejrzeć i ocenić stan zabawek. Jeśli chodzi o książki to uważam, to za świetny sposób ich nabycia. Uwielbiam książki, te z mojego dzieciństwa darzę ogromnym sentymentem i w ich przypadku nie mam wyjścia, jak poszukiwania w antykwariatach, również tych online. Dobrym pomysłem mogą być również targi i kiermasze bożonarodzeniowe. Tam można trafić prawdziwe perełki, oryginalne i niepowtarzalne, często w bardzo przystępnej cenie.

A co mamy kupić dziecku? Jak już wspominałam, na pewno świetnym pomysłem będą książki, można powiedzieć przyjemne z pożytecznym. Dla dziewczynek oczywiście lalki, dla chłopców autka, ale pamiętajmy o różnych grach i zabawach edukacyjnych, układankach, puzzlach, grach zespołowych, planszowych, logicznych. Pozwolą one na wspólną zabawę, czy to dzieci, czy we współudziale rodziców.


Trzeba kupować mądrze. Lepiej kupić jedną, a sensowną zabawkę, niż całą górę pierdół.


Choruję na tą grę :D.

Komentarze

  1. Też sądzę, że książki to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdanie najbardziej mi się podoba. "Trzeba kupować mądrze. Lepiej kupić jedną, a sensowną zabawkę, niż całą górę pierdół." Jestem tego samego zdania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie, dzieci zwlaszcza te mlodsze czasem nieogarniaja ilosci dlatego tez jestem takiego samego zdania lepiej jedna rzecz a porzadniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak zazwyczaj kupowałam książeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnych dzieci nie mam, ale kupując prezenty zazwyczaj wybieram jeden główny prezent i dodatkowo jakieś drobiazgi :) ostatnio zakochałam się w Amazonie, bo można tam znaleźć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję książki w antykwariatach, a te nowsze w nieprzeczytane.pl, a zabawki to różnie.

      Usuń
  6. U mnie starsze już to wolą pieniądze , bo zbierają na większe prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieciaki zawsze mają gotową listę prezentów. Już na początku grudnia piszą list do Św. Mikołaja i kładą po kominkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kupuję rzeczy przez olx :) Może niekoniecznie prezenty, bo w tym roku wymyśliliśmy z chłopakiem coś własnoręcznego dla rodziny, ale ogólnie świetne rozwiązanie :) Śmiem twierdzić, że lepsze, niż Allegro :)

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/how-i-care-my-curly-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas syn pisze do Mikołaja co chce a my wtedy to kupujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi też mam nadzieję będą tak robić w przyszłości :).

      Usuń
  10. Również jestem zwolennikiem konkretnych prezentów w sztuce 1-2 niż obdarowywanie dziecka górą prezentów, które się gdzieś pogubią, popsują itd. Jak się mniej dostaje - to się bardziej to szanuje, coś o tym wiem. :)
    Pozdrawiam,
    Adrianna - Adzik

    PS Gra w pierdzioszke rozwala! Siostrzenica dostała tę grę, ale cała rodzina sie przy tym ubawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, gdy mamy mniej, bardziej to doceniamy.

      Usuń
  11. `Trzeba kupować mądrze` - Nic dodać, nic ująć..

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam,że to bardzo mądry i przydatny wpis 👍👍👍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej jestem za tym aby właśnie kupowac książki niż np gry komputerowe. Książki się w przyszłości przydadzą a gry raczej nie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że gdy rodzica stać na kupno nowej zabawki dla dziecka to szczególnie w okresie świątecznym powienien tego zakupu dokonać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty