Akademia mądrego malucha Co by tu zjeść i Słodki domek - recenzja


Akademia mądrego malucha Co by tu zjeść i Słodki domek to książeczki pisane wierszem, rymowane, które zachwycą każde dziecko. Przekazują pewną, przydatną treść, a ponadto, wzbogacone są ślicznymi kolorowymi ilustracjami.


Słodki domek opowiada o budowie domu przez pszczółki. Podczas tej czynności zadziwiają one wszystkie stworzenia z okolicy – królika, pająka, gąsienicę, mysz polną itd. Pszczoły w końcu kończą budowę.




Co by tu zjeść to opowieść o gąsienicy, która jest bardzo głodna. Na swej drodze spotyka różne owoce i warzywa, które chętnie by zjadła, chociażby jabłko, gruszkę, truskawkę, cytrynę itp., jednak napotkane stworzenia uświadamiają ją, że gąsienice nie jadają tego typu rzeczy. Dopiero mądra żabka mówi jej, że najlepszym będzie listek. Gąsienica jest tak zmęczona, że wije kokon i w końcu zamienia się w motyla.



To śliczne i bardzo przyjemne dla oka i ucha książeczki. Całość jest napisana dużą czcionką, nazwy zwierząt, owoców i warzyw są wytłuszczone i wyróżnione. To książeczki typu kartonikowego, z połyskującymi stronami, mają również zaokrąglone rogi.

Moim dzieciom bardzo się podobają, wskazują na zwierzęta i inne stworzenia, oraz owoce i warzywa wymieniając ich nazwy.



https://egmont.pl/

Komentarze

  1. Muszę kupić dla chrześnicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pierwsza książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne te książeczki! <3 Już niedługo i mnie czekają takie zakupy, i w takie właśnie książeczki bym celowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książeczki z serii Akademia Mądrego Dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka uwielbia te dwie książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te książeczki mają przepiękne grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze pozycje! Moje dzieci już wyrosły z takich lektur, ale i tak lubię czasem popatrzeć na książeczki dla najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy i uwielbiamy te książeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się takie rozwiązania w książeczkach :) Zdecydowanie na plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci się bardzo interesują takimi książeczka mi i bardzo je lubią.

      Usuń
  10. Piękne książeczki.
    Polecam również

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się sympatyczna przygoda czytelnicza dla najmłodszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książeczki spodobały się nawet mnie, więc co dopiero tym najmłodszym odbiorcą! Zapowiadają się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super książka - szczególnie na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ilustracje. Moje dziecko już wyrosło, a ja bardzo tęsknię za takimi krótkimi i prostymi bajeczkami, z naciskiem na krótkimi, kiedy gardło nie bolało od czytania. :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. o jakie świetne! :) Uwielbiam takie książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię wyd.Egmont. Z takich książeczek już mój synek wyrósł, ale wydawnictwo ma dużo świetnych propozycji dla starszaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Zapraszam na blog, tam również recenzje książek dla starszych dzieci.

      Usuń
  17. Widziałam już gdzieś te książeczki, są super! Myślę, że moje maluchy byłby zadowolone, jest co oglądać.;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wnuk dziewczyny mojego taty na pewno pokocha taką książeczkę. Nic tylko taka sprezentować.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem właśnie takie wierszowane historyjki są najlepsze dla najmłodszych 👍

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze uwielbiałam takie książeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie śliczne kolorowe książeczki. Mój Dzit na razie je je, Ale może już niedługo zacznie być bardziej kumaty i będziemy miło spędzać czas czytając takie publikacje.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna, uwielbiam takie książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są takie książeczki, które czegoś uczą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie przestrzenne książeczki pamiętam z dzieciństwa - świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty