Smerfiki oraz Smerf Robot - Przygody Smerfów Wydawnictwo Egmont - recenzja


Smerfy to bajka z mojego dzieciństwa. Pamiętam te niedzielne wieczory, gdy z wypiekami czekałam na nowe przygody niebieskich istotek. Dziś chcę Wam przedstawić komiks właśnie o przygodach tych bajkowych postaci. Smerfiki oraz Smerf Robot to jedna z części Przygody Smerfów Wydawnictwa Egmont.


To opowieść o Złośniku, Napie i Gapiku, którzy zmuszeni są udać się do zamku Ojca Czasu po nową klepsydrę dla Papy Smerfa. Jak to zwykle bywa, smerfy wpadają w tarapaty i ulegają przemianie w Smerfiki. To nie jest jednak koniec ich pomysłów i przygód. Postanawiają pomóc Smerfetce, która czuje się bardzo samotna. Czy pomysł, na który wpadną przypadnie do gustu Papie Smerfie? Na planie pojawia się również Gargamel z Klakierem, który jak zawsze chce złapać Smerfy.




Drugą historią komiksu jest Smerf Robot. Smerf Pracuś w swojej pracowni buduje Smerfa Robota, który m.in. potrafi gotować zupę ze smerfojagód. Za sprawą chytrego planu Gargamel chwyta Pracusia i jego Robota. Czy wioska Smerfów jest zagrożona? Czy Smerfom grozi niebezpieczeństwo?



Komiks bardzo spodobał się moim chłopcom. Z ogromnym zainteresowaniem oglądali piękne rysunki i słuchali tekstów znajdujących się w chmurkach. Książeczka jest bardzo wygodna do oglądania i czytania. To forma bardzo przyjazna dla dzieci, które z chęcią sięgają po tak bogato ilustrowane lektury. Forma ta zachęca do czytania, jednocześnie jest interesująca i wciągająca. Nawet dzieci, które nie lubią czytać z przyjemnością sięgają po taką książkę.

Komentarze

  1. Wow rewelacja bardzo lubimy komiksy a te o smerfach szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam spory sentyment do smerfów... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo Smerfy <3 moja miłość z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smerfy bardzo lubimy:) komiksów pare mamy o nich i zawsze smiechu co niemiara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka uwielbia komiksy. Najbardziej Kaczora Donalda, ale ma też takie o Smerfach. Nauczyła się z nich czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka powoli przekonuje się do komiksów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim dzieciństwie to był hit, było ich mało, a wszystkie dzieciaki szalały za komiksami 😊.

      Usuń
  7. jak byłam mała to bardzo lubiłam tą bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smerfy były moją ulubioną bajką.Przypomniałaś mi tym samym o dzieciństwie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa , że w postaci komiksu 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dzieciaki uwielbiają komiksy.

    OdpowiedzUsuń
  11. taki smerfny komiks z pewnością spodobałby się mojej córeczce

    OdpowiedzUsuń
  12. Ani ja, ani moje dzieci, jakoś tak nie przepadaliśmy za smerfami, ale bohaterowie ci znaleźli uznanie innych dzieci i taka książeczka może ich ucieszyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko co zawiera Smerfy
    jest świetne 😍👍
    Taka książeczka fajna na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś bardzo lubiłam oglądać bajkę Smerfy. Muszę chyba przypomnieć o tej bajce moim dzieciaczkom bo jeszcze jej nie oglądały. A książka z pewnością by ich zaciekawiła oczywiście ilustracje, bo nie umieją czytać.;-p

    OdpowiedzUsuń
  15. Smerfy... wspomnienie dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również oglądałam Smerfy w dzieciństwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam małą dziewczynką uwielbiałam Smerfy. Mam nawet taką maskotkę Lalusia z Mc Donalda. 😂😂To jest bardzo fajna a bajeczka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty