Aurimax spray do uszu - unikniesz problemów z uszami


Na pewno zdarzyło się Wam, że mieliście problemy z uszami: zalegająca woskowina, bolesność, czy nawet zapalenie ucha. Uszy to bardzo wrażliwy organ i nie da się go swobodnie wyczyścić. Ja zawsze się obawiam, że mogę sobie coś uszkodzić niewłaściwym działaniem. Ale spokojnie, istnieje środek, który działa bezboleśnie i bezinwazyjnie, a czyni cuda!


Aurimax spray do uszu jest wyrobem medycznym, który dba o czystość naszych uszu, pomagając nawet w czasie stanu zapalnego. Zawarte wyciągi roślinne skutecznie łagodzą nieprzyjemne objawy towarzyszące infekcji ucha. Naturalne składniki wspierają bezpieczne oczyszczanie uszu z zalegającej woskowiny i chronią je przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

Skład Aurimaxu jest bardzo dobry: olej z oliwek oczyszczony, glicerol, kompleks kwasu glicyretynowego, totarol, olejek geraniowy, olejek z drzewa herbacianego, olejek cytrynowy, olejek z oregano, olejek lawendowy, olejek miętowy, olejek z rozmarynu lekarskiego, wyciąg z gorzknika kanadyjskiego.


Aurimax działa łagodząco na nieprzyjemne objawy infekcji ucha, takie jak obrzęk, ból i silne swędzenie. Wytwarza wilgotną barierę ochronną przed wpływem środowiska. Ponadto, nawilża i koi skórę kanału słuchowego. Ogranicza obrzęk przewodu słuchowego i wykazuje działanie ściągające oraz zmiękcza zalegającą woskowinę i zapobiega jej twardnieniu.

To świetny środek i uważam, że powinien znajdować się w każdym domu. Pamiętam, jak córka koleżanki miała ciągle zapalenie ucha na skutek zalegającej i  twardniejącej woskowiny. Wtedy nie było takich środków. Co jakiś czas musiała chodzić na płukanie uszu do laryngologa.

Aurimax wspomagania leczenia zapaleń ucha oraz pomaga utrzymać higienę aparatu słuchowego ucha zewnętrznego dzieci i dorosłych, dlatego warto go stosować nie tylko w stanach chorobowych, ale  profilaktycznie, żeby ich uniknąć.

Stosowanie jest bardzo proste dzięki  wygodnemu  dozownikowi. Wkłada się go u wejścia do ucha i przyciska. Nawet nic nie poczujemy, co jest szczególnie ważne u dzieci,  które bardzo nie lubią manipulacji przy uchu.

Jest bardzo wydajny, gdyż wystarczy jedna dawka na ucho.


Opakowanie zawiera 200 dawek.

Cena: ok. 18 zł

Komentarze

  1. Takie produkty są bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdarzyło sie i to nie raz na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety z takich produktów absolutnie nie korzystam i nie polecam i sa to słowa lekarzy laryngologów z którymi już trzeci rok się spotykam, ucho lubi mieć suche środowisko, a te płyny niestety zaburzają to

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam do testowania :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam innego środka, profilaktycznie dwa razy w miesiacu, moja laryngolog powiedziała, że to w zupełności wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam innego preparatu o podobnym działaniu i uważam, że jest wręcz niezbędny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio właśnie myślałam, że powinnam wybrać się do apteki po tego typu produkt. Na szczęście nie mam problemu z uszami ale dla alergików, sezon pylenia jest okropny, a pyłki osadzają się również w uszach. Na pewno wypróbuję ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze uzywalam zwyklych patyczkow higienicznych do uszu, ale one faktycznie moga zrobic wiecej szkody, niz pozytku - jesli uzywa sie ich nieumiejetnie i nieuwaznie. Musze sie w taki spray zaopatrzyc!

    OdpowiedzUsuń
  9. W awaryjnych sytuacjach na pewno się przydaje ��

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas to absolutny must have i do czyszczenia i do zabezpieczenia przed basenem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że tego jeszcze nie stosowałam. Musze koniecznie kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Katarzyna Węgrzyn5 czerwca 2019 17:16

    Miałam raz zapalenie uszu, 6 tygdni antybiotyków i 6 tygodni sterydów. Pierwsze i mam nadzieje ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ogromne problemy z uszami - grzyb i gronkowiec, wieczne stany zapalne. Trafiłaś więc w sam raz z tą recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosuję podobny produkt i jestemm z niego zadowolona. Nie mam problemów z uszami

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałem, ale warto wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  16. moje dzieci nie znoszą takich specyfików, nie umiem ich przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę poznać ten temat bliżej, zdecydowanie ważna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Spraye do uszu są bardzo super. Ja jednak natrafiłem ostatnio na auresoil sensi secure. I właśnie ten spray wykorzystuję do czyszczenia swoich odstających, bo odstających, ale uszu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty