Współlokatorzy - czy wszystko da się zaplanować?

"Współlokatorzy" nie tylko świetna komedia romantyczna. To tylko pozornie lekka książka o dwojgu samotnych ludzi. Ona – romantyczna i nieco ekscentryczna, potrzebuje pilnie znaleźć lokum, niedrogie i przytulne, choć  przy jej dochodach nie jest  to  proste.  On – małomówny i rozważny, podnajmuje mieszkanie i łóżko, gdyż pracuje nocami na oddziale paliatywnym. Koniec końców zamieszkują razem, każde przez swoją połowę doby. Mimo że łączy ich łóżko nie widują się, zostawiają sobie tylko liściki. Układ niemalże idealny, ale czy na pewno? Bo kiedy wyjdą poza ramy idealnego układu, może przydarzyć się coś nieoczekiwanego, a nie każdy kocha niespodzianki. Jak to zwykle bywa, wszystko zaczyna się niewinnie, a jak się zakończy?


Książka pięknie ukazująca miłość, która łączy, a nie dzieli, jest ponad podziałami i nic nie jest w stanie zmienić tego, co ma nastąpić.
„Współlokatorów”  czyta się jednym tchem, bardzo szybko. Napisana jest prostym językiem, bawi i odpręża.



Komentarze

  1. Książka odpowiednia na letnie popołudnie albo na plażę :) Chętnie kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle że ta książka by mi się spodobała, lubie taką luzną tematyke:)
    Obserwuje i zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że książka mogłaby mi się spodobać - szczególnie w takie upały, gdzie potrzebuję czegoś lekkiego, odprężającego! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam. Jestem w tej książce zakochana. Naprawdę mi się podobała. Idealna tematyka na wiosnę i lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycja wydaje się interesująca. Komentarze osób, które już czytały też pozytywne - więc zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu lubię takie luźne, odstresowujące książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam same pozytywne opinie na temat tej książki, więc chyba musi mieć w sobie to COŚ 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pozycja jeszcze przed nami ale już widzę że warto

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę dużo pozytywnych komentarzy... W takim razie chyba nie można się nie skusić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę przeczytać :) lubię książki, które wciągają i lekko się czyta. Do tego szybko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam same pozytywne opinie na temat tej książki,

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym przeczytała! Trochę przypomina mi francuski film Randka w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jakaś nowość? Jeszcze o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą książkę na półce od czasu Targów Książki w Warszawie, niestety jak na razie czasu brak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty