See Bloggers Łódź 2019 - moje wspomnienie na gorąco


Wczoraj wróciliśmy z Łodzi. Oj, działo się, działo. See Bloggers to było coś! Super ludzie, atmosfera i cała oprawa sprawiły, że przeżyliśmy niezapomniane chwile. Piszę my, gdyż byłam tam z moim mężem. Czas spędzaliśmy wspólnie z Urodzianka.pl i jej druga połową. Było super!!



Dwa dni minęły jak jedna chwila. Ani na moment nie usiedliśmy bezczynnie. Pierwszy dzień, tj. 8 czerwca rozpoczęliśmy otwarciem imprezy przez prezydent miasta Hannę Zdanowską, później chwila na zapoznanie się z topografią i rozmieszczeniem poszczególnych stoisk, lokalizacji i moje pierwsze warsztaty - Bądź sobą! Warsztaty z marką bonprix i Macademian Girl. To było moje marzenie – poznanie Macademian Girl. Jako jedna z piętnastu osób dostałam się na warsztaty. Niemalże drżąc z emocji usiadłam na wprost Tamary, która przeprowadziła naprawdę interesujący wykład. To ewidentnie osoba pełna pasji i zapału do tego, co robi. Bardzo jestem zadowolona z tego spotkania!





Kolejne warsztaty to Make-up Lab - All about colors - Anna Mucha International MakeUp Master (INGRID Cosmetics). Rewelacja! Prócz przydatnych informacji było nam dane własnoręcznie wykonać  błyszczyk do ust, wedle naszego pomysłu i fantazji. Bardzo mi się to podobało. Oczywiście wykonałam błyszczyk w moim ulubionym kolorze.






Trzeci warsztat, w którym uczestniczyłam odbył z marką  Oriflame - Idealny Selfie make-up - Sylwia Sajchta. Było to bardzo pouczające spotkanie. Ochotniczka była malowana przez specjalistkę – makijażystkę. Krok po kroku mogłyśmy obserwować w jaki sposób mamy wykonać idealny makijaż.




Ostatni warsztat w jakim uczestniczyłam tego  dnia była Psychologia hejtu, prowadzony przez Mateusza Grzesiaka. Genialne! To człowiek z pasją  ogromną wiedzą oraz praktyką. Bardzo pouczające spotkanie, dające sporo do myślenia. Naprawdę wiele z niego  wyniosłam.




Dnia następnego uczestniczyłam w kolejnych trzech warsztatach. Pierwszy - Jak silny jest rynek kosmetyczny w Polsce? - Magdalena Malaczyńska (Indigo). Bardzo konkretny i rzeczowy przekaz szefowej marki Indigo. Po tym spotkaniu postanowiłam, że muszę rozwinąć się w obszarze beauty, bo na prawdę warto.


Kolejny wykład to Dowiedz się wszystkiego o ziołowej pielęgnacji - Kosmetyki DLA z pasjonatkami natury. Wiedza na temat roślin, ich  działania, sposobów stosowania mnie powaliła. Bardzo bliskie memu sercu  stały się kosmetyki naturalne, napary roślinne. Spotkanie  było genialne! Poza tym robiliśmy własny płyn do zmywania makijaży oraz krem. Podobało mi się to bardzo!







Ostatni warsztat, w którym uczestniczyłam to był Kobiety w podróży. Na  prawdę bardzo  interesujące i przydatne wskazówki, doświadczenia, którymi podzieliły się prelegentki.



Poza warsztatami uczestniczyliśmy również  w wykładach. Mojemu mężowi najbardziej podobał się wywiad z Miśkiem Koterskim i stwierdzenia, że ma czarny pas w gotowaniu, gdyż zabija po pierwszym daniu J. Siostry Bohosiewicz oraz Lara Gessler, Maryla Rodowicz i wielu innych cudownych ludzi mówiło o swoich doświadczeniach z social media, o sobie i otaczającym ich świecie.






Wszystko było super interesujące  i bardzo pouczające, bo przecież jak już to trzeba uczyć się od najlepszych.

Oczywiście w sobotę, w godzinach wieczornych  odbyła się Gala Hasztagów oraz after party, na którym występowali Natalia Kukulska oraz Nick Sincler, z którym udało nam się sfotografować – super wyluzowany i wesoły człowiek. Bawiliśmy się  wyśmienicie, prawie do samego  końca imprezy.










Wspominałam na początku o stoiskach, a było w czym wybierać. Odwiedziliśmy każde. Zarówno Ingrid Cosmetics, Kosmetyki DLA, Natura Siberica, Oriflame, Apis, PSOR, Pampers, Mamut, Kotanyi, Słoneczna Tłocznia, Swiss, Dilmah, Milzu, Staropoloanka i wiele innych.

































Nie omieszkałam skorzystać z usługi, jaką oferował Digital Knowlege Village.


Reasumując, to było fantastyczne wydarzenie, które prócz świetnej zabawy, wspólnych chwil sporo nas nauczyło, dało tematy do przemyśleń i przyszłej pracy.

Mam nadzieję, że za rok również będę w nim uczestniczyła.

#seebloggerslodz2019


Komentarze

  1. Super, że tak miło oceniasz wydarzenie. Dziś wiele o nim czytam i słucham, opinie są skrajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to zależy czego ktoś oczekiwał. Ja uczestniczyłam w wielu warsztatach, niektórym się to nie udało, więc może stąd to niezadowolenie.

      Usuń
    2. Nie chodzi o niezadowolenie związane z warsztatami a o osoby i ich zachowanie

      Usuń
    3. A to ja się nie zetknęłam z kimś, kto byłby niemiły. NA warsztatach sobie pomagałyśmy, gdy prosiłam kogoś o fotkę, nikt nie robił problemów i ogólnie było ok.

      Usuń
    4. Trafiłaś na dobre osoby. Słyszałam, że wiele osób było fałszywych i tylko innych obgadywali

      Usuń
  2. fajnie, że Ci się podobało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można było spotkać ludzi z taką pasją jak moja 😊

      Usuń
  3. Naprawdę Ci sie podobało? Nie bylam ale opinie ktore slyszlam są dość straszne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało mi się i sporo wyniosłam z See. Nauczyłam się i zdobyłam większa pewność, że to co robię, jest warte mojego czasu.

      Usuń
  4. Nigdy nie brałam udziału w takich warsztatach. Różne opinie słyszałam i kiedyś na pewno na poważnie rozważę udział. Cieszę się, że jesteś zadowolona, to najważniejsze. Dla mnie to też jakaś wskazówka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co nie podobało się innym, dla mnie było świetnie.

      Usuń
  5. Wspomnienia, wspomnienia. Niestety termin mi nie odpowiadał, bo wstępnie też planowałam się pojawić. Z tego co piszesz sporo ciekawych osób i warsztatów. A wiesz co najbardziej rzuca się w oczy na zdjęciach? Celebryci? Nie... Twoje dłuuuuugie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki warkocz 😍😍😍😍
    Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej o tej imprezie.
    Jestem z Łodzi, więc mam rzut beretem.
    Na drugi rok będę musiała o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wydarzenie! Nigdy w takim nie uczestniczylam ale często je podglądam na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku nie byłam - trochę żałuję, ale akurat mieliśmy wesele znajomych i inne plany. Za rok mam nadzieję znów się pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam kiedyś na jednej z edycji i było fajnie ale już nie ciągnie mnie na takie wydarzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące wydarzenie. Fajnie móc uczestniczyć w tak fajnej imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, zawsze gdy jest tego typu wydarzenie, to ja nie mam czasu. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe i wartościowe spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobra inicjatywa - dużo inspiracji i konkretnej motywacji do działania a także szansa na spotkanie się z osobami, które o blogowaniu wiedzą bardzo dużo. W 2019 roku wydarzenie odbyło się w Łodzi. Mam nadzieję, że uda mi się być na kolejnym spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna impreza dla blogerów i ludzi, którzy działają w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie że byliście, niezapomnniane wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!zazdroszczę! Moze też mi się kiedyś uda wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna akcja! Jednak słyszałam negatywne opinie o tym wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że działo się dużo! A Tamara jak zwykle wyglądała zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w Poznianiu na ILP, byłam też teraz na See Bloggres. Dla mnie Poznań wymiata. Wyniosłam z ILP dużo więcej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. jak ja wam zazdroszczę tych spotkań

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam, że nie pociągają mnie tego typu spotkania, ale najważniejsze, że Tobie się podobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam na See Bloggers w tym roku po raz trzeci. Zdecydowanie było najlepiej ze wszystkich edycji <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Może i ja kiedyś się tam pojawię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Extra spotkanie jak widzę na zdjęciach :-)
    Ładnie wyszłaś w tej czerwonej sukience, tak w ogóle to lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki Tobie, a w zasadzie przez Ciebie, właśnie bardzo pożałowałam, że mnie tam zabrakło ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty