Opowieści Zwierzoduchów


O Zwierzoduchach już pisałam z resztą fani literatury Brandona Mull na  pewno wiedzą o czym mowa.  Dzieci, które w pewnym wieku dowiadywały się, że z danym zwierzęciem łączy je bardzo silna więź, wiążąca ich z sobą za pomocą magii, dając obojgu nieopisaną moc.


Świat jest w niebezpieczeństwie, jedno z królestw pod wodzą Feliandora występuje przeciwko ludziom. Biorą w tym udział Wielkie Bestie Kovo i Gerathon. Czy ludzie zjednoczą się? Czy pomogą  im w tym zwierzoduchy i inne Wielkie Bestie?

Książka składa się z 5 części, gdzie każda została napisana przez innego autora, gdzie wszystkie z sobą współgrają, a ostatnia stanowi połączenie wcześniejszych.

Jest to wydanie specjalne powieści, stanowiące uzupełnienie wcześniej wydanego cykl. W tej sytuacji można odnieść takie wrażenie, ale książka nadal jest niesamowita i wyjątkowa.

Walka dobra ze złem, to problem, z którym świat boryka się od początków jego istnienia, zawsze aktualny, gdzie morał został sprytnie wpleciony w historię i ubarwiony wspaniałą baśnią obroni się sam.

Wszystko w tej powieści jest skomplikowane, wielkie i majestatyczne, postaci barwne, ukazujące swój charakter i tak różne, a historia niezwykła, starannie zaplanowana.

Każdy znajdzie swojego ulubionego superbohatera. Postaci są wspaniałe, przepełnione magią i fantastyką.


Komentarze

  1. Hmm, za fantastyką nie przepadam, ale myślę, że warto sprobować i się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jeden tom. Podobał mi się, ale nie na tyle, żeby przeczytać więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty