Emocje w czasie ciąży

Wspominam czas ciąży i przypominam sobie w jakim stresie wówczas żyłam. Martwiłam się czy na pewno z dziećmi wszystko dobrze, czy nie robię niczego co mogłoby im zaszkodzić, czy badania będą ok., bałam się przed każdym usg. Dopiero, gdy zaczęli się ruszać trochę się uspokoiłam ale do czasu, bo gdy mało się ruszali to znowu denerwowałam się, że może coś jest nie tak. Okazało się, że te stresy były niepotrzebne ale myślę, że gdybym ponownie była w ciąży bym się stresowała. Takie życie a że jesteśmy ludźmi to przeżywamy i martwimy się jeżeli na czymś nam zależy. Każda przyszła matka, szczególnie, gdy pierwszy raz jest w ciąży, panikuje jak wariatka i tak się zachowuje i nie chodzi tu o burzę hormonów ale o normalne emocje, które targają człowiekiem bo nie jest się odpowiedzialnym tylko za siebie.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty