Pierwszy ząbek.

Moje chłopaki mają to już z sobą ale przyznaję, że trochę się już stresowałam bo gdzieś wyczytałam, że powinny pojawić się już w 6 miesiącu życia a u nich nic. Oczywiście, były informacje, że może to się zadziać później i należy czekać do ukończenia roku a podczas szczepienia usłyszałam, że nawet do ukończenia przez dziecko drugiego roku życia. Mając jednak świadomość, że posiadanie zębów wpływa na rozwój umiejętności mówienia, trochę się niecierpliwiłam. Zęby pojawiły się nagle i u każdego z bliźniaków w innym czasie. Mój wniosek: Nie ma co panikować. Każde dziecko jest inne a i bliźniaki wybierają dla siebie odpowiedni, różny czas. Zęby się pojawią a sytuacje, gdy należy interweniować są sporadyczne.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty