Natchnienie na hand made

Znowu mnie dzisiaj natchnęło i chce mi się rękodzieła J. Mam w planach zrobienie róż z bibuły, krokusów z krepiny i tulipanów z tkaniny. Tradycyjnie nie mam pojęcia co z tego będzie, bo moje dwie lewe ręce średnio dają się poprowadzić ale wskazówki wyglądają prosto i wydaje się, że może podołam J.

A co dzisiaj? Dzisiaj tak jakoś nijako. Skończyli nadawać w TV mój ulubiony serial „Zaklinacza duchów” L. Widziałam dzisiaj po paru latach nieoglądania program „Jaka to melodia”. Postarzeli się niektórzy. Kiedyś uwielbiałam oglądać ten program ale chyba, jak to z wszystkim bywa, „przejadł mi się”. Moja mam mnie zaskoczyła J. Oglądamy już końcówkę a ona mi mówi, że lubi tego wokalistę z Pectus. Ja to nawet pojęcia nie miałam, iż to ten zespół pokazują J. Mama jest na bieżąco z trendami muzycznymi J

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty