Fotorelacja - Łódź ulica Piotrkowska

















Komentarze

  1. 20 lat temu byłam w łodzi , ale było nieciekawie.
    Mam nadzieję ,ze teraz jest już lepiej, bo na zdjęciach Łódź wygląda fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kochana swietne zdjęcia zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne miejsce

    https://moddnieurodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam ładnie :o
    Kiedyś muszę zjawić się w Łodzi. Powód jak dla mnie oczywisty - dużo słynnych księgarni z cenami, które są podobno na każdą kieszeń. Kiedyś chciałabym się o tym przekonać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Pietrynie są dwa duże antykwariaty, kupiłam dwie książeczki chłopakom. Jest też mój ulubiony w bramie, schodzi się po schodach do piwnicy. Jest tam Pan, który przeczytał chyba wszystkie te książki.

      Usuń
  5. Miasto mojej babci i mamy :) ja także kiedyś bywałam. Lubiłam tę ulicę.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasto moich studiów, stamtąd wzięłam sobie męża :).

      Usuń
  6. Łódź jest super, a Miś Puchatek jeszcze lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo jest i Miś Uszatek!❤ super- moje dzieciństwo!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łódź jest na mojej (niekończącej się) liście miejsc, które koniecznie muszę zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że wycieczka się udała, sama chciałabym zwiedzić kiedyś to miasto ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam niestety w Łodzi. Piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się kojarzy bardzo pozytywnie, z czasem studiów :).

      Usuń
  11. W łodzi byłam raz, wieczorem i w nocy. Zwiedzalam ta ulicę ale przyznam że wrażenia na mnie nie zrobiła. Jakoś Łódź mi się niezbyt podobala.
    Na zdjęciach u was wyglada lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie byłam na Pietrynie i muzę stwierdzić, że zrobiła się ładniejsza, niż kiedyś.

      Usuń
  12. Piękna fotorelacja :)
    Nigdy nie byłam w Łodzi.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to miasto i mimo, że są miejsca szare i ponure, obdrapane i zaniedbane, to jest tam pięknie.

      Usuń
  13. Jak tam ładnie!
    Niestety nie miałam okazji jeszcze tam być, ale chętnie się kiedyś wybiorę:)

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe ujęcia! Wspaniałe miasto podobno. Z opowiesci słyszałem. Zresztą! Każde miasto ma w sobie cos pieknego!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram sie juz od kilku lat i wybrac Nie moge!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje wspaniałe miasto, przemawia przeze mnie lokalny patriotyzm, szkoda tylko, że tak wiele osób z Łodzi ucieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, choć bliskość i łatwy dojazd do Warszawy może zachęci do zamieszkania.

      Usuń
  17. Jakie fajne zdjęcia zrobione i tym samym spędzony mile czas, Nigdy nie byłem w tym mieście ale chyba kiedyś wybiorę się zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zrobić plan zwiedzania bo miejsc do zobaczenia jest sporo.

      Usuń
  18. Mam ogromny sentyment do tego miasta, bo stąd pochodzą moi dziadkowie. A ja już tak dawno tam byłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta Łódź - nigdy tam jeszcze nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko raz miałem okazję przechadzać się tą ulicą i to ładnych kilka lat temu. Jak widzę to nadal miejsce z niezwykłym klimatem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Łodzi, a Twoje zdjęcia przekonały mnie, że jest to miejsce warte odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia. Nie miałam jeszcze okazji być w Łodzi, ale mam nadzieję, że to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ta Piotrkowska się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łódź zawsze kojarzyła mi się z szarością, ale widzę, że dużo się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie byłam w Łodzi, ale widzę, że tam jest pięknie, więc jak będę gdzieś w pobliżu, to muszę namówić rodzinkę na mały spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam w Łodzi na Piotrkowskiej raz w życiu i bardzo podobały mi się te wszystkie figurki. Dodają uroku całemu miastu. Chętnie pstrykałam sobie fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a jest ich więcej, niż tylko te na zdjęciach :).

      Usuń
  27. W Łodzi na Piotrkowskiej byłam raz kilka lat temu. Zrobila na mnie ogromne wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  28. Piotrkowska, ulica która nieodzownie kojarzy się z Łodzią, jakby przygasła przez obecność pobliskiej Manufaktury, która poniekąd przejęła jej funkcję. Warto przemierzyć Pietrynę od końca do końca, warto zboczyć z jej głównego traktu i zapuścić przysłowiowego żurawia w przyległe do niej podwórka w poszukiwaniu kuczek i innych śladów przeszłości. Warto przyjrzeć się krasnalom pilnujących bram i skorzystać z niedomkniętych drzwi kamienic, by spojrzeć na nią z innej perspektywy... ;)

    Pozdrawiam,
    Damian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Pietryna ma swój urok i to nie tylko ta część reprezentatywna. Pamiętam klatkę schodową jednej z kamienic, tą balustradę, te ściany, po prostu bajka.

      Usuń
  29. Piotrkowska ma swój niewątpliwy urok - choć jeszcze nigdy nie udało mi się przejść nią w całości, bo zawsze byliśmy tam tylko przejazdem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty